11 Haziran 2015 Perşembe

Maydanoz Time : Gezi - Alsancak&Konak&Bornova Gezisi

Herkese merhabalar efenim.

Bugün Bodrum'a gitmeden size de söylediğim gibi şöyle sabahtan akşama gönlümüzce İzmir'i gezdik İzmir'e doyduk resmen.Her zaman derim aile ile gezmek ayrı bir tat arkadaşlarla gezmek ayrı bir tat.Arkadaşlarla gezmenin tek olumsuz tarafı o kadar çok eğleniyorsunuz ki zaman çok çabuk geçiriyor hatta fotoğraf çekmek dahi aklınıza gelmiyor,şimdi resimlere bakıyorum da benim bile içinde olduğum bir tane bile fotoğraf çekmemişim :( Anın tadının çıkarmışız resmen...


Gezimiz öncelikle Gaziemir istasyonundan yaklaşık 20 dk süren Alsancak istasyonuna giderek başlıyor.İlk gezi noktamız Alsancak.Hava bir sıcak ki sormayın ama akşama doğru da yağmur gösteriyor öylesine saçma bir havası var ki İzmir'in sormayın yani.Sabah yandık akşam donduk :(

Alsancak sahili her zaman ki pek güzel.Çingenler dışında tabi ki,sürekli falınızı bakmak isteyen ve size gül satmaya çalışan çingenler tarafından taciz ediliyorsunuz maalesef :(

Ayrıca hafta içi olduğundan mıdır nedir çok kalabalık değildi Kordon.


Gezilecek en dişe dokunur caddesi Kıbrıs Şehitleri Caddesi olarak geçiyor.Kafeler,barlar,mağazalar ne ararsanız var burada.


O sıcağa rağmen hava çok rüzgarları ve denizde pek huysuz.Canım vapurla karşıya geçip vapur keyfi yapmak istemedi de değil hani ama deniz pek huysuzdu bugün havaya da güvenemiyorduk ayrıca gezilecek daha çok yer vardı ve zamanımız kısıtlıydı.Yemek işini Burger'da halletikten sonra :


Sahildeki Kordon Cafe'ye oturduk.Bira keyfi yaparken arkadaşım ben içki içmediğimden Muzlu-Çikolatalı Frappe söyledim.Hem hiç beğenmedim hem de gereksiz pahalı buldum bu yeri.


Alsancak'ta biraz dinlendikten sonra yürüyerek Konak'a geçtik ve Kemeraltın'da biraz dolandık.


İstediğiniz her şeyi bulabileceğiniz İzmir'in hesaplı çarşılarından biri ünlü Kemeraltı ...



Ardından  Tarihi Asansör'ü gezmeye geldik.İlk olarak karşınıza ünlü Fransız şarkıcı Dario Moreno'nun Sokağı adı verilen yerden geçip Asansör'e geldik.Bu Sanat Sokağı benim en çok beğendiğim yerlerden biri oldu açıkçası.


Eski evler,sokak resimleri,sardunya kokuları ve eski güzellik...


Ve tam sokağın sonu Asansör'ün girişinde Moreno Psikolojik Danışmanlık diye bir yer gördüm ve resmen bayıldım! Böyle huzur verici bir yere özel bir Psikolojik Danışmalık merkezi açmak Allah'ım imrenmemek elde değil benim de hayalim böyle bir şey yapmak :)


Asansöre dış cepheden baktığımızda ne kadar eski olduğu belli oluyor.Eminim akşamları ışıklı hali ile manzarası daha bi güzeldir.Giriş ücretsiz.


Asansörün üst katından işte böyle bir İzmir manzarası var burada denizi gören evler öyle şanslı ki!
Havaya bakın bi hele Haziran'ın ortasında böyle bi hava :(


Üst katta bir Cafe ve bir Restorant var.İçerisi nasıl bilmiyorum ama bence mutlaka gelip bu manzara eşliğinde bir akşam yemeği yenmeli.Ama maalesef bizim o kadar vaktimiz yoktu :(


Son durağımız çok mini bir gezi yaptığımız Bornova oldu.Bornova öyle Küçük Park Ve Büyük Park dışında gezilecek pek bir yer yok.Herkesin favori mekanıda elbette Forum Bornova.Orayı zaten daha önce gezmiştim postunu da yapmıştım sizler için.Burası Küçük Park burada alışveriş yapabileceğiniz el tezgahları,ucuzcular ve cafe-barlar bulmak mümkün.


Son olarak yeşillikler içiden huzur içinde kafanızı dinleyebileceğiniz Büyük Park.

Bugün ki mini İzmir gezimiz de öyle olsu daha öncesinde ayrı ayrı detaylı bir şekilde yaptığım Alsancak-Konak-Bornova gezilerini Geziler bölümünden bulabilirsiniz.Pazartesi günü Bodrum'a gidiyoruz sizleri yine yeni güzel detaylı bir gezi postu bekliyor olucak şimdilik hoşkalın ha son olarak çok istediğim halde maalesef Oyuncak Müzesine gidemedik çünkü sadece Salı ve Cumartesi günleri açıkmış :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...