24 Haziran 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Film - Adult World

Herkese tekrardan merhablar efenim.Artık günde 2 post uygulmasına geri döndüm çünkü bi sürü şey birikti yayınlanması gereken.Sizde iftar vaktine kadar film izleyerek belki zamanınınızı geçirmek istersiniz diye düşündüm gerçi böyle bi film Ramazan'da izlenir mi bilemiyorum ama adından konusundan ve ya da fotoğraflarda göründüğü kadar açık bi film falan değil.Tam tersine genç bi kızın hikayesini anlatan bi film.Tabi başrolde Emma olunca benim için akan sular duruyor en kötü film bile bana güzel gelmeye başlıyor :D


Konusu:Amy Anderson, okulunu yeni bitirmiş bir kolej mezunudur. Bitirdiği bölüm ise şiirdir. En büyük amacı edebiyat dünyasının sıradaki yıldızı olup şiirler yazmaktır. Ailesinin kaldığı zor durum nedeniyle bir an önce bir iş bulmak zorunda kalır. Çabaları sonuç vermez. Bunun üzerine Amy'nin tek bir şansı kalır. Erotik bir kitap dükkanında çalışacaktır.



2 yorum:

  1. şimdii bu öneriyi nasıl dikkate alalım emma torpilin var mı yok mu nereden anlıycaz?
    izlemeden anlamıycaz yani :)
    neyse ki john cusack severim, hoşuma bile gidebilir ;)

    YanıtlaSil
  2. haha evet biraz Emma torpilim var öyle olağanüstü güzel bi film değil ama yoklukta iyi gider :D

    YanıtlaSil

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...