14 Haziran 2015 Pazar

Maydanoz Time : Film - Hanna

Herkese merhabalar efenim.Şu an Aydın-Söke'de dayımların evindeyim yarı erkenden Bodrum yolcusu olduğumuz için haftaya pazartesine kadar herhangi bir post yapamayacağım gibi duruyor bilgisayar buldukça her yerde şu elimde kalan film postlarını yapmaya çalışıyorum kısa kısa da olsa.Yine bir yan film olarak izleyebileceğiniz aksiyonlu ama pek duyulmadık filmlerden biri.Başrolde bir genç kız varsa o film benim için ilgi çekicidir zaten :D

Eric Bana'nın rol aldığı bu film eski bir casusun kızı olarak medeniyet olmayan bir yerde büyütüp intikam alması için yetiştirdiğini anlatıyor.(Çok saçma bi cümle oldu farkındayım ama daha nasıl açıklayabilirim bilmiyorum.) Kısaca aksiyon-dram kategorilerinde orta halli bir yan film diyebilirim.



1 yorum:

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...