19 Mayıs 2015 Salı

Maydanoz Time : Film - Pek Yakında

Herkese merhabalar efenim.Finallerin bitmesine son 2 gün ! Hadi artık başlasın tatil ! Umarım Bütlere kalmak gibi bi sorunum olmaz çok tırsıyorum....

Neyse efenim bugünün film köşesinde Cem Yılmaz'ın son aile-komedi-dram üçlüsünün birleştiği bir Türk filmi var.Zamanında bu filmi sinemada izlemek çok istemiştim ama şansıma vizyondan kalkmıştı,yetişememiştim.Şimdi izleyince çokta şanssız biri olmadığımı anladım.Çünkü bu film Gora tadında değilde daha çok Hokkabaz tadındaydı.Ha çokta kötü bi film değildi ama sinemaya gitmeyede değmezdi diyebilirim.

Kadro her zaman ki gibi Ozan Güven falan.Aynı kişilerle aynı tarz filmler yapmaktan cidden bıkmadı Cem Yılmaz.Ne zaman değişik bi şey yapacak orasını bende çok merak ediyorum.Film korsanı olan bi adamın boşanma evresindeki karısını tekrardan kendini sevsin diye bi film çekmeye karar verir ve orada olaylar kopar diyebiliriz kısaca konusu için.


1 yorum:

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...