11 Nisan 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Kitap - Sherlock Holmes Akıl Oyunları Gölgesinde Sir Arthur Conan Doyle

Herkese Balıkesir'de nihayet nisanın kendine geldiği güzel güneşli bir günden merhabalar efenim.Şu sıra online kitap alışverişine sardım demiştim ya işte sipariş verdiğim ve 10 Tl gibi oldukça ucuz bi fiyatla bulduğum Sherlock Holmes serisinin ilk kitabı olan Akıl Oyunları Gölgesin'de kitabını okuyup bitirdim bu hafta geçtiğimiz hafta da olmak üzere.Araya başka kitaplar soktuğumdan daha geç bitti maalesef.Aslına bakarsanız büyük bir hevesle almıştım bu kitabı sonuçta Sherlock Holmes'un bende sıkı bi takipçisi ve hayranıyımdır filmlerini izledim dizi pek sarmadı bir de kitabının tadına bakalım dedim :


Bu şekilde oldum maalesef :D Kitab bence çok hıyar çıktı.Ya da beni sarmadı pek bilemiyorum.Ben sanıryordum ki bir tane olay var ve bi kitapta o anlatılıyor meğersem 56 hikaye varmış içinde (benim mallığım arka kapak yazısını okumadım güvendim pok çıktı :)) Tamam Sherlock yine müthiş zeki hırslı ilginç bilmem ne falan ama hikayelerin bence pek sürüklenir yönü yok 1 tane olay olsa ve Sherlock ile bizde onu çözmeye çalışsak bence daha iyi olurdu o yüzden açıkçası serinin devam kitaplarını almayı düşünmüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...