9 Nisan 2015 Perşembe

Maydanoz Time : Kitap - Kocan Kadar Konuş 2 Diriliş Şebnem Burcuoğlu

Herkese Balıkesir'de yağmurlu bir nisan gününden merhabalar efenim.Şu sıralar online kitap alışverişine fena halde sarmış durumdayım.Hadi isimde vereyim:kitapyurdu.com
Bahar indirimi hem de devamlı alıcı oluca ekten %5 indirimide alınca almadan duramaıyorum vallahi şu sıra bu kitap alışverişim yüzünden battım diyebilirim.Daha dün İzmir'deyken kardeşimle ilk kitabının filmine gittiğimiz kitabın 2.sinin çıktığını görünce hemen siparişimi verdim ben Balıkesir'e gelinceye kadar benim siparişim gelmişti bile.2.si'de en az 1.si kadar matrak,eğlenceli diyebilirim belki bana inanmayacaksınız ama 1 günde bitirdim resmen kitabı ne yapayım hızımı alamadım böyle eğlencelik çerezlik kitaplara vallahi bayılıyorum bayılınca da abartıyorum elimden bırakamıyorum.

İsmi dışında hiç sevmediğim bi yeri olmadı kitabın.Umarım bununda devam filmi gelirde yine gideriz.Filmde Ezgi Mola oynuyor ve bence çokta iyi oynuyor.Sinan karakterine en başından beri bayılmıştım zaten gerçekten böyle adamlar var mı? Hem zengin hem uysal hem sevecen hem yakışıklı? Bence tam bir kitap karakteri tadında adam.Bu arada kendime böyle yakışıklı zengin tatlı bir sevgili aday adayı bile bulamadığımdan bende kitapla sözlenmeye karar verdim en sonunda taktım kırmızı kurdeleyi parmağıma :D Benim sadık yarim kitaplardır der susarım !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...