14 Nisan 2015 Salı

Maydanoz Time : Film - Unutursam Fısılda

Herkese Balıkesir'de nihayet baharın kendiini adam gibi gösterdiği T-shirtlerin gün yüzüne çıktığı bir günden merhabalar efenim.Bugün hava güzel ama yinede okul vardı o yüzden pek yorgunum bugün yine odamda kalıp kitap ve dizi,film keyfi yapma niyetindeyim dün bizim grupla piknik yaptık bol bol güldük eğlendik bugünde çalışma ve dinlenme günüm oldun dedim bu arada sizede bir film önerim var.Yabancı filmlerden sıkıldığımda hemen yerli sinemeda neler varmış diye bakıyorum ve zamanımızın genç oyuncuları bir nostalji filmi yapınca izlememek olmaz dedim.Hemde 3 sevdiğim oyuncu aynı kadroda olunca!Sahne geçişleri ve senaryoda sanki böyle hafif boşluklar varmış gibime gelsede benim izlerken orta seviyenin biraz daha üzerinde olan bir nostalji filmi ben o zamanları göremedim maalesef ama izlemek hoşumada gitmiyor değil hani o zamanların çocukları olanlar bence bu filmi benden daha çok sevecektir...

Konusu:Sağlık lisesinden yeni mezun olup, kasabanın sağlık ocağında hemşireliğe adım atan Hanife ve aykırı kzı kardeşi Hatice, küçük ve kendi halinde, muhafazakar bir kasabada yaşamaktadırlar. Hanife ne kadar çekingen ve içine kapanıksa, Hatice bir o kadar haylaz, laf dinlemez ve başına buyruktur. Edebiyata meraklı Hanife kimselere göstermeden bir şiir defteri tutarken, Hatice çevresindeki herkesi unutacak kadar şarkı söylemeye tutkundur. Bir gün yeni atanan kaymakamın oğlu Tarık kasaba merkezine gelir ve iki kız kardeşin hayatı o günden sonra tamamen değişir...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...