16 Nisan 2015 Perşembe

Maydanoz Time : Film - Şevkat Yerimdar

Herkese Balıkesir'de yine son günümden merhabalar efenim.Yarın yine İzmir yolcusuyum 26 Nisan'a kadar da oradayım.Ama bu sefer İzmir'de bi çok etkinlik ve konser beni bekliyor olacak finaller öncesi güzel bir bahar eğlencesi programı yaptım kendime bol bol postlar olacak o yüzden takipte kalın :) Daha geçen İzmir'e gidişimde izlediğim filmlerin postlarını tamamlayamadım o yüzden postlara şu sıra daha bi yoğunluk vereceğim.

Bugünün film postunda ise yine bi Türk komedi filmi var.Şevkat Yerimdar aslında İvedi gibi bir skeç programından türemiş ve tutulmuş bi karakter normalde konusu oldukça diğer bu tarz filmlerle benzer olsada filmin oyuncu kadrosu tam benlik diyebiliriz.Türkan dizisinden bu yana bende bi Özgürcan Çevik fanlığı başlamıştı bilmiyorum bunu daha önce söylemiş miydim?Adamın oyunculuğu,sert yüz hatları ve bana oldukça samimi gelen mimikleriyle beni izlettiriyor açıkçası.Komedi tadı İvedik kadar olmasa da oldukça izlenesi bi hikaye aslında orta derecede izlemeniz tavsiye edilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...