10 Nisan 2015 Cuma

Maydanoz Time : Film - Şans Ayağıma Geldi

Herkese Balıkesir'de hem rüzgarlı hem de güneşli bir bahar günüden merhabalar efenim.Bugün cuma günün geleneksel müzik postunu vermeden önce ilk olarak 3 Nisan'da (benim doğum günümde) vizyona giren Adam Sandler'in başrolünde olduğu Şans Ayağıma Geldi filminin bir postunu yapayım dedim.Adam Sandler ve Jim Carrey benim gizil aşıklarım olur :D Hiç bir filmlerini kaçırmamaya çalışırım ama Adam pek yaşlanmış be yahu artık dede olmuş vallahi ama helal olsun hala film çekiyor filmleri eski tadını vermesede...Fantastik filmlerde oynamaya bayılıyor bu adam tabi bende onu izlemeye bayılıyorum...Filmin konusu oldukça basit tutulmuş aslında.Nesillerden beri gelen bir ayakkabı tamir dükkanına sahip olan bir adamın babasından kalma depodan bir dikiş makinesi bulur bu dikiş makinesi sihirlidir.Kimin ayakkabısını dikerse o ayakkabıyı giyen kişi o kişinin kılığına bürünür.Yer yer komik yer yer duygusal olan orta seviye bir film...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...