5 Nisan 2015 Pazar

Maydanoz Time : Film - The Notebook

Herkese merhabalar efenim.Bir çoğunuz bu filmi bildiği için oldukça kısa kesicem.Ben küçükken izledim sanırken bu filmi aslında izlemediğimi ama öyle sandığımı izleyince anladım.Daha önce bir çok kere elbette ismini duydum ama hep izledim zannettim ayrıca başrollerinin şimdi çok sevdiğim oyuncular olduğunu farketmemle sevgim ikiye katlandı.Film ve kitap dünyasında bu kadar gerinden gelmeyi hiç sevmiyorum dostlar ama farkediyorum ki bu eğitim sistemi bizi öldürmüş resmen kültürsüzlükten.Test çözmekten başka bir şey bilmeyen robot gibiydim bunca zaman işte sanırım üniversite bu gibi şeyleri öğrenmenizi ve farketmenizi sağlıyor artık olduğu kadar yavaş yavaş diyelim.

Not Defteri öyle aslında çok beklediğim gibi bir film değildi ama sırf oyuncuları için bile izlenecek bir filmdi.Aşkı çok derin yaşamadım açıkçası izlerken ama bana da böyle bir aşk Allah'ım amin demekten de kendimi alamadım ne yalan söyleyeyim.Bu arada bu ikisi bir zamanlar gerçekten sevgililermiş şimdi belki de Allah bilir yüz yüze bile bakmıyorlardır ama o zamanlar çok yakışıyorlarmış.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...