25 Nisan 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Film - Aşka Yükseliş

Herkese İzmir'de güzel bir günden merhabalar efenim.Bugün ilk olarak günün film postu ile başlıyoruz.Çok ama çok seveceğiniz izlerken çokta eğleneceğiniz bir İspanyol filmi Aşka Yükseliş aslında bu serinin ilk filmi serisi olduğunu da elbette saçma biten sonundan anladım internetten araştırınca da anladım devam filmlerinin olduğunu devam filmlerini izler miyim orasını pek bilemiyorum ama neyse.Eğer siz de benim gibi romantik-komedi ve macera filmlerine bayılıyorsanız mutlaka izlemelisiniz bu gençlik filmini!

Başroldeki çocuk taş benden söylemesi kız da pek tatlı! Ve hiç şaşırmadığım gibi gerçek hayatta da sevgililermiş tabi hala öylemiler bilmiyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...