19 Nisan 2015 Pazar

Maydanoz Time : Ben - 20. İzmir Kitap Fuarı

Herkese yepyeni bir günden güneşli bi İzmir pazar sabahından merhabalar efenim.Dün postlarımda da bahsettiğim gibi 20.İzmir Kitap Fuarına gittik ailecek.Ailemde sadece ben ve kardeşim kitap okur olduğumuz için annemle babamla gitmek pek güzel olmadı açıkçası.Geçen yıl arkadaşlarımla gittiğimde standt standt gezip fotoğraf çekme ve daha çok gezme imkanı bulmuştum ama onlarla da sevdiğim yazarlardan imza alma fırsatım olmamıştı maalesef.
Öncelikle Alsancak her zaman ki gibi çok güzeldi.Havanın böyle göründüğüne bakmayın oldukça sıcaktı.Kitap Fuarının ilk günü olmasına rağmen oldukça kalabalıktı.İlk olarak 14.00'da ki Canan Tan'ın imza salonuna geçtik.Yarım saatlik bi kuyruktan sonra bu yıl ki fuar ganimetim olan Hasret'i ve imzalatmış oldum ve çocukluğumdan bu yana çok severek okuduğum bi kadın yazarla tanışıp fotoğraf çektirme onuruna eriştim.


Daha sonra Canan Tan'la aynı saatte başlayan onda da yarım saatlik bi kuyruk bekleme süresinden sponra çok severek ve gülerek okuduğum Kocan Kadar Konuş kitabının yazarı Şebnem Burcuoğlu ile tanıştım ve iki kitabıda imzalattım.Bi lokmacık kadın ama nasıl tatlı nasıl güleryüzlü anlatamam en çok onu sevdim diyebilirim şu sıra zaten favori yazarlarımdan.





Evet işte bu kadar daha çok kitap almak isterdim açıkçası 4 Tl'ye bile oldukça güzel kitaplar görmüştüm ama annem ve babam kalabalık ortamlara pek gelemedikleri için gitmek durumunda kaldık neyse ki kitapyurdu ve Balıkesir il kütüphanesi sağolsun kitapsız kalma gibi bi sorunum olmuyor şimdilik bu kadar umarım 21.İzmir Kitap Fuarınıda burada olursam katılabilirim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...