22 Mart 2015 Pazar

Maydanoz Time : Kitap - Okulsuz Toplum Ivan Illıch

Herkese günün 2.postundan merhabalar efenim.Bu kitap postumuzda Eğitim Felsefesi gereği okuduğum kitaplardan birinin postunu hazırladım sizlere.Bu Eğitim Felsefesi niteliğinden okuduğum kitapların hepsini bence geleceğin öğretmenleri olacak olan herkes okumalı diyorum çünkü dünyada eğitimle ilgili ne gibi görüşler ve düşünceler var bütün öğretmenler adayları bunları bilmeli ve bu biliçle yetişmeli öğrencilerini yetiştirmeli.

Okulsuz Toplum kitabı eğitime aslında bambaşka bir pencereden bakıyor.Okullar olmasın!Eğitim çocuklara hayatta kalma becerileri ve kendi kendini eğitme yaşayarak öğrenme kapsamında verilmeli düşüncesi aşılamaya çalışıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...