5 Mart 2015 Perşembe

Maydanoz Time : Ben - Necati Demirci Ve Beden Dili Etkileşim Semineri

Herkese merhabalar efenim.Bu postu yapmak için biraz beklemek zorunda kaldım çünkü seminer sertifikamın resminide çekip koymak istiyordum ama maalesef Mart'ın bugün 5'i olmasına rağmen halen gelmedi bu yüzden daha fazla bekletip taslaklarda bayatlatmak istemedim bu müthiş semineri.Psikoloji seminerleri her zaman için çok eğlenceli ve komik olur.Okulumuza seminer vermek için gelen yazar-kişisel gelişim uzmanlarından biride Necati Demirci idi.Konusu her sektörün öğrenmesi gereken ve iş hayatında çok etkili ve yardımcı olacağını düşündüğüm Beden Dili konusuydu.Ölmeden önce gerçekleştirmek istediğim şeylerden biri de Beden Dili öğrenmekti bu seminerli oldukça şey öğrendim.Eğer sizde bu tip seminerler bulursanız mutlaka katılın ve genellikle insanlar karşı tarafa beden dilleriyle nasıl mesajlar vermek istiyorlar bunu öğrenmiş olun!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...