31 Mart 2015 Salı

Maydanoz Time : Ben - Lingualeo İle İngilizce Geliştirme!

Herkese İzmir'den merhabalar efenim.Vizeler bitti tatil başladı derken yatak döşşek yatar oldum çünkü 3-4 gündür felaket hastayım önce çok şiddetli bir boğaz ağrısı ardında da gribe sahip oldum.Neyse efenim facebookta gezinirken reklamlar bölümünde gördüğüm bu çok beğendiğim (ben orta seviyeyim) ingilizce dersi uygulaması her gün en fazla yarım saatimi ayırdığım ve ingilizcemi geliştirdiğim bir uygulama oldu.Daha 1.sınıftayım ama şimdiden gelecek planları içindeyim Allah izin ederse yüksek lisans yapmak istiyorum alanımda bunun içinde önümde YDS gibi zorlu bir dönem var o yüzden bu zamanlarımda şimdiden geleceğe yatırım yapmak faydalı olur diye düşündüm eğer sizde boş zamanlarınızı bu şekilde değerlendirmeyi düşünüyorsanız bu eğlenceli ingilizce uygulamasına bir bakın derim...Lingualeo.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...