8 Ocak 2015 Perşembe

Maydanoz Time:Müzik - Meghan Trainor Lips Are Movin

Herkese merhaba arkadaşlar.Bugün gerçekten 3 sınavlı ve bazı özel nedenleri de içinde barından gerçekten berbat bir gün geçirdim,ağlamaktan üzülmekten gerçekten nefret ediyorum bir de her şey üst üste gelince artık cidden çok bunalıyorum ve dayanamıyorum neyse ki yarın son sınavı da verip İzmir'e ailemin yanına dönüyorum orada dinlenir ve kendime gelirim diye umuyorum iyi kötü 1.sınıfın ilk yarısını atlattık gerisi 2.döneme diyelim.Geleneksel müzik günümüz cuma idi biliyorum fakat bugünden yapmaya karar verdim çünkü biraz eğlenceli müzik dinleyip,klip izleyip kendime gelmeye çok ihtiyacım var moralim yerlerde sürünüyor ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...