6 Ocak 2015 Salı

Maydanoz Time : Program - Abnormal Summit

Herkese Balıkesir'de karlı ve soğuk bir günden merhabalar efenim !
Bugün en zor sınavımızı da atlattık daha sonra ne mi yaptık?Tabiki de bu güzel havanın ve karın keyfini çıkardık!Kankilerimizle ilk Nef Pdr öğrencileri Kar Savaşı etkinliği düzenledik ve epeyde ıslanıp bol bol kahkaha attık elbette.Bundan sonraki sınavlarımız dandik  yüzden pek bir stres olmaya gerek yok yollar cuma günü içinde kapanır diye bugünden trende yer aldım İzmir'e ilk defa trenle gidicem o yüzdende biraz endişeliyim bu konuda diyebilirim.



Neyse efenim bunları bi kenara bırakacak olursak bugünün konusu tee uzun zaman önce 15.bölümünde izlemeyi bıraktığım (çünkü adminlerde birazdan anlatacağım olaydan dolayı isyanda oldukları için 15.bölüme kadar çevirdikler zaten bundan sonrasını benimde izleyesim yok) bir Kore programını sizlere tanıtmak istiyorum hele de bu soğuk kış günlerinde aç bilgisayarı,al kahveni katıla katıla gülerek izle !

Abnormal Summit 11 ülkeden gelen ama Kore'de yaşayan kişilerin toplanıp günün süpriz Kore konuğunun saçma sapan sorunlarını çözüm bulmaya çalışan 3 komedyen Kore sunucusunun olduğu hem kültürel bir savaş hemde bir komedi programıdır.Şahsen ben izlerken hem çok güldüm,eğlendim hem de bir çok kültüre ait yepyeni şeyler öğrendim.Ayrıca seçilen kişiler ayrı özel bir kişiler hepsi birbirinden zeki ve eğlenceli durum böyle olunca tadından yenmiyordu program temsilcilerin arada ülkelerine gitmesi gerektiği durumlarda da yeni ülkelerden yeni geçici temsilciler programı devam ettiriyordu.Bizim ülkemizin temsilcisi Enes Kaya idi.Çok eğlenceli,zeki ve çok tatlı bir adamdı bence kendileri ayrıca ülkemizide çok iyi temsil ediyordu Enes abi.Ama maalesef meyve veren ağaç taşlanır hesabı olaraktan kendisine Kore magazini tarafından bir iftira atıldı.Kendisi evli ve bir bebişi var :( 

Karısını aldattığına dair bazı görüntüler ve iddalar atıldı.Bu görüntülerin evlenmeden önce çekilmiş olduğu söylendi ama sonuçta o zamanlar bekar adammış Enes abi tabi özünde nasıl bir adamdır bilemiyorum ama böyle bir şeyi yapmış olduğunu hiç sanmıyorum :( Bu durum bizleri elbette çok üzdü çünkü Kore milletide bu konularda biz kadar tutucudur Enes abi ve o salak eşi(affedersiniz ama bu kadın yaptığı açıklamalarla beni çok sinirlendirdi.Resmen kocasının kendiisini aldattığını kabullendiğini ama onu affettiğini falan söyledi.Böyle bi durum varsa gerçekten niye affediyorsun senin hiç mi gururun yok kadın?Böyle bir durum yoksa niye kocanın arkasında durmuyorsun böyle saçma açıklamalar yapıyorsun?) zor zamanlar geçirdi bizlerde Enes abinin arkasında durarak artık izlemeyeceğimizi söyledik ve tepkimizi ortaya koyduk.Bu skandallarda önce ki programlar oldukça güzeldi o bölümlere mutlaka göz atmanızı tavsiye ederim! Ayrıca fan kulüplerinden aldığım bilgiye göre de Türkiye formatının yapıldığını öğrendim umarım becerebilirler!


Julian Belçika temsilcisi ve Enes abi ile dışarda çok iyi kanka olmalarına rağmen programda en çok tartışmaya giren kişi Belçika'nın çikolatası ve Avrupa'da olduğundan başka bence çok fazla kültürel bir bilgisi var sağolsun Enes abi hazırcevaplılığı ve zekası ile hep Julıan'ı ezdi :)



Zhang Çin temsilcisi çok soğuk bir adam ve aşırı milliyetçi biri giri durmasına rağmen özünde çok tatlı bir adam olduğunu düşünüyorum bir bölümde yetenek yarışmasına benzer bi şey yapıldı ve Zhang şarkı söylemişti Happy şarkısı nasıl bu kadar ciddi ama tatlı söylenebilir daha hiç bilmiyorum 



Ve benim Enes abiden sonraki favorim Gana temsilcisi Sam ! Fotoğrafta bu kadar karizmatik durduğuna bakmayın kendisi tam bir şapşik ve Gana hakkında neredeyse hiç bir şey bilmiyor hatta o kadar bilmiyor ki sunucular bile artık onunla dalga geçiyor ve sürekli bilgileri kafadan salladığını düşünüyorlar tabi bunu şakayla yapıyorlar ama Sam buna çok sinirleniyor tabi ortaya çok tatlı ve komik manzaralar ortaya çıkıyor.Kendisi bekar olduğu için tam bir coşkun :) Kore temsilcisinin kadın olduğunu duyunca Sam'in bakışlarını görmeniz lazım !


Daniel programa daha sonradan katılda ve kendisi Almanya temsilcisi tam bir soğuk Alman yapısını sahip ve bence Almanya'yı pek iyi temsil edemedi :(


Tatlılık abidesi Fransa temsilcisi Robin herkesle kardeş herkesi seven tam bir pıtırcık ne Fransız milliyetçilğini taşıyor ne başka bir şey ekmek,baget deyip duruyor :)


Ve programın bence boyu kısa olmasına rağmen en seksi adamı kendisi Avusturalya temsilcisi ve neden şu sıra Avustrulya erkekleri kalp kalp bakıyorum :)


Ve tabiki Türkiye temsilcsi Enes Kaya.Kendisi bence bizim milli gururumuz!Ona atılan hiç bir iftiraya şahsen inanmıyorum ben onun mert ve dürüst bir kişilikte biri olduğuna inanıyorum.Bütük yarışmacılar ak düşünüyorsa kendisi kara düşünüyorsa bile kimsenin ne dediğine aldırmadan tam bir Karadenizli gibi hakkını ve ülkesini savundu.Çok tatlı ve yakışıklı olmasıylada Türk erkeklerini güzel temsil etti diye düşünüyorum ayrıca Türkçe konuştuğu zamanlarda da resmen ekranı öptüm :)

Daha bir çok ülkeden yarışmacı var ama ellerim yoruldu yazmaktan o yüzden burada kesiyorum diğerleri pekte favorim değil zaten izlemeye başlarsanız siz kendiniz yoru yaparsınız bence kesinlikle izlenmesi gerek bir program !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...