2 Ocak 2015 Cuma

Maydanoz Time : Müzik - Taylor Swift - Blank Space

Herkese merhaba pıtırcıklar :) Bugün niye böyle tatlımsı bir giriş yaptım hiç bilmiyorum aslına bakarsanız felaket yorgunum bugün bol bol topuklu botlarla yol yürüdüm :( O yüzden sizinde yorgun olduğunuzu varsayarak biraz müzik dinleyelim dedim bu haftanın geleneksel müzik gününde konuğumuz atarlı ve psiko aşıklıkta bir numara olan Taylor var.Yeni şarkısı ve klibinde Taylor yine cici kız görüntüsünden psikoya kayıyor magazinden öğrendiğimize göre gerçek hayatta da ilişkilerinde aynı böyle psikoluğu yapıyormuş bilirsiniz en bi sevdiğim :) Nerde psiko orda ben :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...