10 Ocak 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Mobil - Wattpad

Herkese merhabalar efenim...Bu hafta sonu ve bundan sonraki yaklaşık 4 hafta sonu daha yatağımda,evimde uyanacağım için pek bir mesudum sevgili yoldaşlarım!Hitlerimsi bir açıklama ile güne başlasamda oldukça mutluyum tek sorunum boyun yastığımı yurtta unuttuğum için bol bol burada boyun ağrıları çekecek olmam!O da olsun varsın yani o kadar saat elimde zaten onca şey varken bir de yastık taşımak açıkçası çok ağırıma gidiyor.Neyse efenim bugünün konusu Mobilden ve internettende erişebileceğiniz Wattpad uygulaması.Hani benim en büyük düşlerimden biri hikayelerimi yayınlamak ve insanların okumasıydı ya hah işte o düşümü gerçekleştirdim sayılır.Bu uygulama ile sizinde kapak tasarımı dahi yapabileceğini ve o uygulamaya giren herkesle hikayelerinizi paylaşabileceğiniz bir uygulama diyebilirim.

Benim ilk eserim olan Tek Hece Aşk'ı geçtiğimiz günlerde nihayet bitirdim 2.kitabını yazmaya burada başlayacağım.29 bölümlük hikayem daha çok Dram-Aşk kategorisinde diyebiliriz.Şimdilik 537 kere okundu uygulama içinde umarım sizlerin desteği ile de bu sayı artar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...