29 Ocak 2015 Perşembe

Maydanoz Time: Film - Kendime İyi Bak

Herkese günün film postundan merhabalar efenim.Biraz yabancı sinemayı bırakıp kendi Türk filmlerimize bi göz atayım dedim ve kadrosunu çok beğendiğim aslında kurgusunuda çok beğendiğim ama sonu ile güzelim filmi gariban bıraktıkları için senaristlere küfür ettiğim bir film ile karşınızdayım.Aslı Tandoğan'a Dudaktan Kalbe dizisinden beri aşığım resmen gözleri o masumiyeti hep hoşuma gitmiştir bu filmde de hayalet bir eski bir sevgiliyi yakıştırıyor.Adamı daha önce hiç görmemiştim ama onada gözüm alıştı diyebilirim.Sıradan bir aşk hikayesi diyemem hakkını orada yememek lazım filmin.Sadece adamın karın ağrısını şu anda nişanlı olduğu kızında öğrenmesini ve o duyguları seyirciye yansıtmasını isterdim en sonunda adam nihayet aklında ve kalbinde yer etmiş eski hayalet sevgiliyi kovmuş olsun ve yeniden aşık olduğu bir kadınla mutluluğu bulsun isterdim bence filmin hakettiği son buydu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...