26 Ocak 2015 Pazartesi

Maydanoz Time: Film - Beetlejuıce

Herkese günün film postundan merhabalar efenim.Bence ben resmen bu süper ötesi filmleri izlemeden önce gerçekten yaşamıyordum.Bunca sene bu yaşıma kadar bunları kaçırdığıma cidden inanamıyorum.İnsanın mesleğini seçmesiyle hayatı tamamen aydınlanıyormuş demekki.Helede psikoloji gibi geniş bir alanda çalışınca her filmden her kitaptan bir ders çıkarma niyetindeyim kendime.Daha önce fantastik filmlere bu kadar ilgi duymazdım ama çocuk psikolojisi üzerinde çalışmaya karar verdiğim için hayal gücü geniş çocuklar için hayal gücünü aşmış filmler izlemeye çalışıyorum.Senesi kaç olursa olsun asla eskimeyecek filmlerden biri bence Beterböcek.Gotik unsurlar üzerinde durulduğu için bir Tim Burton yapımı olduğunu hemen anlayabiliyorsunuz.İlk afişine baktığımda animasyon zannettim o yüzden ön yargılı yaklaştım izlemedim es geçtim ama es geçtiğim için izledikten sonra bin kere pişman oldum diyebilirim acilen izlenmesi gereken inanılmaz eğlenceli filmlerden.

Tim Burton hayranlığım şu sıra tavana ulaştı diyebilirim bol bol araştırma yaparken nerden nereye şimdi diyeceksiniz ama bu filmdede Winona Ryder oynayınca bir zamanlar Deep ile sevgili olduklarını ve çokta yakıştıklarını keşfettim.Neden ayrıldılar bilmiyorum ama ilk izlediğimde kızın Winona olduğunu farkedemsemde Makas Eller filminde çıkmaya başlamışlar.




Bu da benim filmin en sevdiğim kısmı olan ve bu aralar taktığım şarkı Shake Senora!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...