13 Ocak 2015 Salı

Maydanoz Time : Film - Açlık Oyunları 3 : Alaycı Kuş

Herkese merhabalar efenim...Bugünün filmi artık son kitabının filmine gelinen Açlık Oyunları serisinin 3.filminin 1.partı şu partlara bölme işide ayrı canımı sıkıyor ya neyse zaten artık bu seriye pekte bir hevesim kalmadı yeni soluklar seriler arar oldum Alacakaranlık serisi gibi bir ara fena tutkunuydum bunun da ama heves işte gelip geçiyor.Bu yüzden oldukça kısa bir tanıtım yazısı olucak geçtiğimiz Kasım ayında vizyona girdi para verip sinemada izlemeye gerek duymadım açıkçası 1 ay sonra malum intenete düştü zaten 2.partınıda izler miyim izlemez miyim bilmiyorum artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...