11 Ocak 2015 Pazar

Maydanoz Time : Ben - İzmir Optimum ''Bana Masal Anlatma'' Ekibi

Herkese merhabalar efenim...Dün ailecek Optimum Alışveriş merkezine gittik ve tesadüfen Bana Masal Anlatma film ekibinin İzmir Galasına rastladık.Güneşi Beklerken dizisinden hatırlayacağınız gibi Hande Doğandemir,şu anda Aramızda Kalsın dizisi ile ekranlara devam eden ama sizin daha çok Yaprak Dökümünden hatırlayacağınız Gökçe Bahadır,Behzat Ç dizisinden hatırlayacağınız Fatih Artman,Erdal Tosun ve elbette Leyla İle Mecnun dizisinden hatırlayacağınız Cengiz Bozkurt gelmişti.Hande'nin yeni kısa saçları ona çok yakışmış çok sevimli bir hava katmıştı ayrıca Hande'de Gökçe'de çok sıskalar Allah'ım ayrıca oldukça kısa boylular(yani bana oranla) ve Hande yakından daha güzel diyebilirim daha beyaz tenli...

Oldukça kalabalıktı gördüğünüz gibi o sandalyelerde en fazla 5 dk oturdular herkesi selamlayıp daha sonra üst kata sinemaya çıktılar.Bir çok kişi onlarla selfie çekinme imkanı buldu ama bizim maalesef başka işlerimiz olduğu için elbette onların peşine düşemedik zaten çok tesadüf oldu İzmir'e gelir gelmez böyle güzel bir şeyle karşılaşmak benim içinde çok güzel oldu ayrıca filmide çok merak ettim en yakın zamanda izlemeyi düşünüyorum elbette :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...