Kategoriler

Anime (20) Bakım (4) Dizi (215) Etkinlik (52) Ev Menüsü (35) Film (362) Geziler (43) İkon (11) İndirimler (5) Kahvaltı Sürprizi (8) Kırmızı Halı (21) Kişisel (56) Kitap (194) Makyaj (4) Mekan Keşfi (18) Mobil (8) Moda (56) Müzik (139) Plan (19) Program (3) Sağlık (3) Tatlı (22) Ürün Keşfi (60) Yeni (3) YouTube (35)

31 Ocak 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Plan - Bahar Ve Yaz Planları

1-Çarşı Ve Merkez Kuva-yi Milliye Müzesi (Merkezde)

2-Erdek: (Merkezla arası 2 saat 2 dk)

Kyzikos Antik Kenti

Seyit Gazi Tepesi

3-Ayvalık: (Merkezla arası 1 saat 57 dk)

Ayvalık Tostu mutlaka yenmeli

Ayvalık Taksiyarhis Kilisesi

Cunda Adası(Taş Kahveye mutlaka gidilmeli)

Şeytan Sofrası

4-Edremit: (Merkezle arası 2 saat 44 dk)

Antandros Antik Kenti

Kaletaşı Tepesi

Hasan Boğuldu Şelalesi

Kaz Dağlarında Doğa Yürüyüşü

5-Bandırma: (Merkezla arası 1.30 saat)

Bandırma Sahili

Bandırma Aşk Köprüsü

Bandırma Arkeoloji Müzesi

Şehitler Anıtı

Manyas Kuş Cenneti

6-Biga : (Merkezle 2 saat 42 dk)

Parion Antik Kenti

Biga Şehitliği ve Anıtı

Halimbey Konağı Kent Müzesi


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1-Alaçatı:

Yel Değirmenleri,rüzgar gülleri

Sörf yapanları izle!

Kumrucu Şevkiye git

Antika pazarını gör

Bulabilirsen kabak çiçeği dolması ye

2-Bodrum

Halikarnas Balıkçsının mezarı

Zeki Müren'in evi

Bodrum Kalesi

3-Şirince


Maydanoz Time : Kitap - Vefa Enver Sana Aşık Değilim

Herkese İzmir'de son günümden merhabalar arkadaşlar.Buradaki tatilim boyunca 2 kitap okumuş bulundum ben kendimden en az 4 kitap beklerdim ama nedense okuyamadım.Neyse yol uzun daha çok kitap okumaya vaktim olur.Yeni bir Türk yazar keşfetmenin gururunu yaşıyorum efenim.Vefa Enver'e tam anlamıyla bayıldım!Duru üslubu,çekici ve heyecanlı kurgusu ile Sana Aşık Değilim kitabını bir solukta okudum diyebilirim.Zaten okuma listemde vardı bir dükkanda 5 Tl indirimli kitapların arasında görünce dayanamadım aldım oysa felsefecimiz bu sene ki Eğitim Felsefesi dersi için şimdiden okuma listesini yükledi bile bize keyfine bi kitapta okuyamaz olduk artık neyse yaza diyelim.

İntikam,entrika ve aşkı bulacağınız bu kitabı bence mutlaka okuyun!

Konusu:Kenan geçmişteki bir hesaplaşmayı sonlandırmak için her nefesinde intikam hırsıyla bilenmiş bir erkektir. Sonunda amacına ulaştığında yıktığı başka hayatlar da olacaktır. Lal küçük dünyasında büyük hayalleri olan masum bir kız çocuğudur. Babasının ani ölümü ile her şeyini kaybeder ve ülkesini terk etmek zorunda kalır. Ama bir gün geri dönüp babasının katilinden intikam alacağına dair yemin eder.

Yıllar sonra Kenan, büyüleyici güzellikte genç bir kadın olarak karşısına çıkan Lal'e gördüğü an vurulur. Ancak onun kim olduğuna dair en ufak bir fikri bile yoktur. 

Kalpleri kin ve öfke ile dolu bu ikilinin planlarına dâhil etmedikleri, hayatlarında olmasına ihtimal vermedikleri tek bir şey vardır:Aşk.


30 Ocak 2015 Cuma

Maydanoz Time : Film - Tamam mıyız?

Herkese günün 2.postu olan film postundan merhabalar efenim!Sonunda gözyaşlarımın sel olup aktığı belkide izlediğim en iyi Türk filmi olma özelliğine sahip olan Tamam mıyız filminin ekibide oldukça iyi en sevdiğim oyuncular,harika bir senaryo ve harika bir yönetmen elbette Çağan Irmak!
Engelli bir çocuk ve onu rüyasında gören psikolojisi bozulmuş depresyonda bir adam.Rüyasında gördüğü çocuğun gerçek biri olduğunu farkedince peşine düşer ve rüyasının hikmetini aramaya başlar.Filmdeki şu güzel söz aslında bütün filmi özetliyor:''İnsan yükü ağırdır demiştin,sen benim kanatlarımsın.''

Maydanoz Time : Müzik - Kiesza Hideaway

Herkese geleneksel müzik ziyafetinin olduğu güneşli bir İzmir sabahından merhabalar efenim.İsmini ve şarkısını ilk defa duyduğum biriyle postumuza başlıyoruz.Levis kot reklamını içinde bol bol bulunduran Kiesza Hideaway şarkısı ve klipteki dansları ile benim gönlümde ve elbette kulağımda taht kurmayı başardı bakalım sizde beğenecek misiniz iyi seyirler...


29 Ocak 2015 Perşembe

Maydanoz Time: Film - Kendime İyi Bak

Herkese günün film postundan merhabalar efenim.Biraz yabancı sinemayı bırakıp kendi Türk filmlerimize bi göz atayım dedim ve kadrosunu çok beğendiğim aslında kurgusunuda çok beğendiğim ama sonu ile güzelim filmi gariban bıraktıkları için senaristlere küfür ettiğim bir film ile karşınızdayım.Aslı Tandoğan'a Dudaktan Kalbe dizisinden beri aşığım resmen gözleri o masumiyeti hep hoşuma gitmiştir bu filmde de hayalet bir eski bir sevgiliyi yakıştırıyor.Adamı daha önce hiç görmemiştim ama onada gözüm alıştı diyebilirim.Sıradan bir aşk hikayesi diyemem hakkını orada yememek lazım filmin.Sadece adamın karın ağrısını şu anda nişanlı olduğu kızında öğrenmesini ve o duyguları seyirciye yansıtmasını isterdim en sonunda adam nihayet aklında ve kalbinde yer etmiş eski hayalet sevgiliyi kovmuş olsun ve yeniden aşık olduğu bir kadınla mutluluğu bulsun isterdim bence filmin hakettiği son buydu.

Maydanoz Time : Moda - Ne Giydim? 15


Herkese günün Moda postundan merhabalar efenim.Balıkesir'e gitmeye ve 2.döneme başlmaya sayılı günler kala bi tane daha kombin postu yapalım dedim malum Balıkesir'de kombin postu yapmayı bırakın adam gibi foto bile çekemiyorum.Neyse efenim ceket Koton'da %70 indirimin olduğu şanslı bir zamanda 50 Tl'ye aldım.Çanta annemin tee ne zaman Moda'dan aldığı bir yerlerden daha bu zamanda çıkardığı ve benimde çok hoşuma giden bir parça.Siyah boyunluğu annecim sağolsun ördü onun kırmızısınıda örüyor şu anda belki onunlada yeni bir kombin yapar koyarım.Bu arada ilk defa bir resimde saçlarım bu kadar uzun çıkmış sanırım taradığım tarakla bir alakası var ilk defa fırça tarakla taradım ve saçlarım daha uzun daha gür gözüktü.

28 Ocak 2015 Çarşamba

Maydanoz Time:Film - Dorian Gray

Herkese günün film postundan merhabalar efenim.İlk olarak şunu söylemek istiyorum ki Depp ile Barnes'ı bir benzeten ben miyim? Aynı donuk koyu renk gözler siyah gür saçlar beyaz ten kemikli karizmatik bir yüz yapısı falan.Depp'e ne kadar aşıksam Barnes'a da o kadar aşığım ;)

Bu film tamamen fantastik ve dram filmi.Konusunu müsadenizle ben anlatmak istiyorum kendi üslubumla.Bir adam düşünün(dönem filmi) Londra'ya yeni gelmiş yeni köy çocuğu saf temiz hayalleri olan.Ama sonra şeytanlarla karşılaşıp bir canavara dönüyor.Ve aklınıza gelebilecek bütün günahları işliyor.Öbür dünyada cehenneme VİP bilet almış anlayacağınız adam resmen.Adam öldürme,zinanın alası,insanları küçümseme,kibir,iftira,hırsızlık aklınıza ölümcül günahlardan daha sayılabilecek hangisi geliyorsa.Burada da bir Bay Gray var ama bu seferki tam bir sapıtık.

27 Ocak 2015 Salı

Maydanoz Time: Film - Finding Neverland

Herkese günün filminden merhabalar efenim.Şu sıralar Depp'e taktım sizde farkındasınız biliyorum.Bu adam gençliğinde bi harikaymış dostum aradan bunca yıl geçti ama hala adamın filmlerini hayranlıkla izliyorum tamam şimdi yalanı söylemeyeyim daha çok adamı ve o pırıltılı koyu gözlerini izliyorumadam gözleriyle oynayan bir oyuncu resmen.Diğer filmlerinin yanında oldukça vasat bie film bence ama yinede fantastik mesaj yüklü masum bir fantastik-dram filmi.

Konusu:Karısıyla arası çok da iyi olmayan Barrie, karısının karşı çıkmalarına rağmen bu aileyle yakınlık kurmaya başlar. Aynı şekilde Davies ailesinde de büyükanne Emma du Maurier bu yakınlığa karşı çıkmaktadır. Çocuklar, Barrie'nin ilham perileri olmuştur. Onlarla oyunlar oynarken yamaçları gemiye, sopaları kılıca, uçurtmaları periye ve çocukları da "Neverland'ın Kayıp Çocukları"na dönüştürür.


26 Ocak 2015 Pazartesi

Maydanoz Time : Kitap - Ve Dağlar Yankılandı Khaled Hosseın

Herkese günün 2.postu olan kitap postundan merhabalar efenim.Daha önce çok ünlü olan Uçurtma Avcısı ve Bin Muhteşem Güneş adlı kitaplarını duyduğum ama okuma fırsatım hiç yakalayamadığım Khaled Hosseın'ın son çıkan kitabı olan Ve Dağlar Yankılandı kitabını İzmir'e geldim gelesi okuyorum bitirmeye çalışıyorum ama bir türlü bitmiyor baştan beri konuya resmen hakim olamadım kurgu bana çok karışık geldi ya okurken iyi konsantre olamadım ya ilk defa bir Doğu kitabı okuduğum için bocaladım bilemiyorum ama açıkçası hiç beğenmedim.İnternetten belki biraz yardımı olur diye özetini ve yorumlarını falanda okudum ama yinede kitap beni hiç sarmadı açıkçası kütüphaneden aldım ve aldığıma da bin pişamn oldum İzmir'e geldiğim için hesapta bi yanlışıklı oldu ve zamanında dönemedim bu yüzden ceza alıcam ayrıca bu kitap içinde cezama değseydi bari.Neyse yinede siz ön yargı ile yaklaşmayın konuyu bi okuyun eğer size hitap ederse okuyun anlarsanız bana da anlatın.

Konusu:Abdullah ve Peri fakir bir ailenin çocuklarıydı fakat birbirlerine çok bağlı oldukları için çok mutluydular. Peri’nin annesi onu doğururken kay kaybından ölmüştü. Bunun üzerine babası yeniden evlenir ve bu evlilik ile çocukların hayatı da tamamen değişir. Karısının kardeşi zengin bir çiftin yanında çalışır ve çiftin çocukları olmaz. 

Peri’yi aile bu zengin çifte evlatlık olarak verir. Abdullah Peri’den ayrılmamak için çok çabalar fakat daha 8 yaşında olduğu için elinden bir şey gelmez. 

Peri’nin ailesini tamamen unutması için ailesi ile görüşmesi kesin olarak yasaklanır. Dahası dayısının da akraba izi yasaklanır ve dayı onun için bir hizmetkardan başkası değildir artık.

Peri bir süre sonra yeni babasının hastalanması ile annesi ile birlikte Paris’e gider. Yeni ailesi Peri ile pek ilgilenmez ve Peri zamanının büyük bir kısmını dersleri ve öğretmenleri ile geçirir. Zamanla geçmişine dair her şey böylelikle silinir. 

Peri artık büyüyüp genç bir kız olduğunda annesini bir kazada kaybeder. Onun eşyaları arasında dolanırken annesine ait bir sağlık raporu dikkatini çeker. Annesi bir hastalık nedeni ile rahmini aldırmıştır. Bunun anlamı Peri’nin evlatlık olduğudur. Peri bunu öğrenince bir şok geçirir ve geçmişini araştırmak ister fakat bu sırada hamile olduğunu öğrenir. Bunun üzerine olanlarını erteler fakat zamanla çocuklar nedeni ile geçmişini araştırmaya fırsatı olmaz. 

Peri bir gün bir telefon alır ve hizmetkar olarak bildiği Nebi dayısının öldüğünü öğrenir. Ölmeden önce ona bir mektup bırakmıştır. 

Peri mektubu okuduğunda tüm gerçekleri öğrenir. Abdullah adında bir abisinin olduğunu öğrenir ve onu bulmak için bir zamanlar yaşadığı kasabaya geri döner. 

Maydanoz Time: Film - Beetlejuıce

Herkese günün film postundan merhabalar efenim.Bence ben resmen bu süper ötesi filmleri izlemeden önce gerçekten yaşamıyordum.Bunca sene bu yaşıma kadar bunları kaçırdığıma cidden inanamıyorum.İnsanın mesleğini seçmesiyle hayatı tamamen aydınlanıyormuş demekki.Helede psikoloji gibi geniş bir alanda çalışınca her filmden her kitaptan bir ders çıkarma niyetindeyim kendime.Daha önce fantastik filmlere bu kadar ilgi duymazdım ama çocuk psikolojisi üzerinde çalışmaya karar verdiğim için hayal gücü geniş çocuklar için hayal gücünü aşmış filmler izlemeye çalışıyorum.Senesi kaç olursa olsun asla eskimeyecek filmlerden biri bence Beterböcek.Gotik unsurlar üzerinde durulduğu için bir Tim Burton yapımı olduğunu hemen anlayabiliyorsunuz.İlk afişine baktığımda animasyon zannettim o yüzden ön yargılı yaklaştım izlemedim es geçtim ama es geçtiğim için izledikten sonra bin kere pişman oldum diyebilirim acilen izlenmesi gereken inanılmaz eğlenceli filmlerden.

Tim Burton hayranlığım şu sıra tavana ulaştı diyebilirim bol bol araştırma yaparken nerden nereye şimdi diyeceksiniz ama bu filmdede Winona Ryder oynayınca bir zamanlar Deep ile sevgili olduklarını ve çokta yakıştıklarını keşfettim.Neden ayrıldılar bilmiyorum ama ilk izlediğimde kızın Winona olduğunu farkedemsemde Makas Eller filminde çıkmaya başlamışlar.




Bu da benim filmin en sevdiğim kısmı olan ve bu aralar taktığım şarkı Shake Senora!

25 Ocak 2015 Pazar

Maydanoz Time : Ben - Maydanoz Anketi

Herkese günün 2.postu olan Ben postundan merhabalar efenim.Bu postta bazı anket sorularını yanıtlayacağım hem blog sahibesinin daha iyi tanımanız açısından hemde sizde kendinize uygularsanız kendi kendinizi tanıma açısından kendini tanımayan insandan daha zavallısı yoktur unutmayın ;)

                                                   En Sevdiğim Yemek

                                                           Makarna

                                                   En Sevdiğim Tatlı

                                                         Dondurma

                                             Ben çocukken annem bana 

                                        Zorla ıspanak yedirtmeye çalışırdı.

                                               Çocukken de şimdi de 

                     Et yedirtmeye çalışırdı.(hayır vejetaryan değilim sadece et konusunda biraz seçiciyim.)

                                         Yemeyi sevdiğim ilginç şeyler 

                           Kore mutfağını çok seviyorum.Ramen,nuddle...

                                    Türk mutfağı dışında sevdiğim mutfak 

                                          Kore ve İtalyan mutfağı

                                       Yemeği Sevdiğim En Sağlıksız Şey

                                           Cips ve şekerlemeler

                                                      Alerjim

                          Alerjimin olduğu bir yiyecek yok ama aşırı baharatlı ve tarçın yiyemem

              Kitap okurken,film izlerken vs elinizin altında bulunmasından hoşlandığım şeyler

                                      Cips,kahve ve çikolata

                                           En sevdiğim Meyveler

                                     Muz,çilek ve mandalina

                                   En Sevdiğim Atıştırmalık

                                             Cips ve çikolata

                                            En Sevdiğim İçecek

                                            Ayran Ve Su

                         Asla yemeyeceğim ve İçmeyeceğim Şeyler

                      Bazı deniz ürünleri(ahtopot gibi) ve kavurma

                           Sonsuz tane olsa yiyebileceğim Şey

                                                 Çikolata!

                                           Çorbaların Kralı

                         Elbette domates ama üzerinde kaşarla!

                              Kahvaltıda Tercih Ettiğim Şey

                                            Krep  +  Nutella

                                                 Açken Ben

      Pek iyi olmam ağlayabilirim de elleim ayaklarım titremeye başlar mantıklı düşünemem

                             Bir Keresinde Yemek Yerken;

Oruçken gözü doymaz insanın o yüzden çok şey alır doymam sanır bende o aç gözlülüğe düştüm para verdim bi de tabi günah olmasın diye patlayana kadar zorla yedim bitirdim her şeyi...

                                   Canan Tan mı Debbie Macomber mı?

            Zor soru ama bence Canan Tan ergenliğimde her zaman için ayrı bir yeri vardı.

                                         Küpe mi Kolye mi?

                  Tabiki de küpe hatta bir koleksiyonum bile var.

                                       Gelecekteki hedefim nedir?

        Bol bol para kazanmak,insanlara yardım etmek,ev almak,Dünya'da görmek istediğim yerleri dolaşmak ve evlenmek!

                                           Bira mı sigara mı?

                      İkisi de değil ikisi de amaçsız ve yararsız.

                                     Bloğumun ismi neden bu?

 Maydanoz Salatası bilmem yediniz mi hiç.Ben bi keresinde yedim maydonozla birlikte aklınıza gelebilecek her şey vardı içiden.Aynen bu blogtaki gibi tek bir şey üzerinde odaklanmıyor her şeye her yere uzanıyor.

                               Favori Makyaj Malzemelerim?

                               Rimel + Pudra + Kırmızı Ruj

                               Aşk Bana Göre...

                                   Ne onla ne onsuz...

                                Yabancı Dil mi Anadil mi?

        Elbete ana dilim var ama Türkçe kadar İngilizceyide seviyorum kelimeler bana haz veriyor.

                         Kuzey Amerika Mı Güney Amerika Mı?

                                      Tek söz New York!

                                Kurşun Kalem Mi Uçlu Kalem Mi?

Kurşun kalemle yazmaktan cidden nefret ederim bana ÖSYM'yi hatırlatıyor hep o yüzden forever uçlu kalemler !

                                       Aşk Mı Bağlılık Mı?

Tabiki de bağlılık yani sevgi.Bence Aşk bir hastalık ve üzüntüden başka bir şey vermiyor ayrıca daha sonradan sönme gösteriyor.

                                    Gurur Mu Teslim Olmak Mı ?

Gururdan nefret ederim teslim olmak demeyelim de içinden ne geliyorsa onu yapmak diyelim.

                                           Sarışın mı Esmer mi?

Tabikide sarışın ama erkeklerde esmer daha iyi :)

                                    Yeşil Göz mü Mavi Göz Mü?

Tabiki de yeşil göz maviyide severim ama buz mavisi çok donuk ve çokta korkarım.

                                              Et Mi Tavuk Mu?

Tabiki de daha çok tavuk ama iskenderin yerinide tutmayabiliyor çoğu zaman :)

                                           Karpuz Mu Kavun Mu?

Kavun ama daha çok karpuz yerim çünkü eve kavundan daha çok alınır.

                                           Altın mı Gümüş Mü?

                                                     Altın

                                            Kedi mi Köpek Mi?

Köpek kediler nankör ama yumuş yumuş minnak kedilerde iyi olabiliyor

                                              Beyaz mı Siyah mı?

                                              Elbette siyah!

                                          Yağmur mu Güneş mi?

                       Yağmur ohh miss toprak kokusu ve kahve...

                                   Mesajlaşmak mı Aramak Mı?

   Mesajlaşmak elbette.Telefonda konuşmak istemiyorum pek nedense duygularımı tam geçiremediğimi düşünüyorum yazmak her zaman benim için daha iyi.

                                           Deniz Mi Havuz Mu?

                          Havuz ama sağlığım için maalesef deniz :(

                                      Biri İyi Misin Diye Sorarsa Cevabım?

                    İyiyim herhalde ne bileyim kime göre iyiyim ki?

                                     Kendimi Nasıl Tanımlarım?

 İçinden gelen her şeyi yaptığım için çevrem tarafından genelde çatlak olarak yorumlarım bi çok şey umrumda değildir ölüm gerçeği ile yaşarım ama buna rağmen genelde hep hayal dünyasında yaşarım.

                                  Bir Erkekte Hoşlandığım Şeyler Nedir?

             Dış görünüş ortalama olsa yeter güven,dürüstlük ve zeka.

                                    Bugün Nasıl Hissediyorum?

                                                  Karmaşık

                                         Yaşam Amacım Ne?

                     İstediğim gibi yaşamak hakedene hakettiğini verebilmek

                         Arkadaşlarım Benim Hakkımda Ne Düşünür?

             Değişiyor ama genelde eğlenceli olduğumu ve çok güldüğümü söylerler

                                       Ailem benim hakkımda Ne Düşünür?

                                  Deli dolu çatlak ve hala çocuk olduğumu

                                  En Çok Düşündüğüm Şey Nedir?

                                      Kendi paramı biran önce kazanmak

                                     En İyi Arkadaşım Hakkında Ne Düşünüyorum?

      Yıllar geçsede ayrı hayatlar sürsekte ona hiç kırılmam üzülmem kalbimde hep ayrı bir yeri olucak

                                  Hoşlandığım Kişiyi Görünce Ne Düşünürüm?

                                                   Ne tatlı çocuk!

                                Düğünümde Hangi Şarkı İle Dans Edicem?

                    Düğünümü bilmem ama Beyonce Halo'da dans etmek çok isterim

                                            Cenazemde Ne Çalacak?

                                      Mabel Matiz-Sultan Süleyman

                                             Hobim İlgi Alanlarım Nedir?

                                 Kitap okumak ve yazmak,dizi,film falan fıstık

                                            En Büyük Korkum Nedir?

                                               Sevdiklerimin Ölümü

                                              En Büyük Sırrım Nedir?

                                                     Psikoyum :/ :)

                                          Çantamda Olmazsa Olmazlar?

              Telefon + Cüzdan + Kulaklık + Islak Mendil +Su + Kitap (Sığdırabilirsem)

                 Hayatımda Mucize Olarak Değerlendirdiğim Bir Olay Yaşadım Mı?

Evet çok yaşadım hatta sonlarında kendimi hep dizlerimin üstüne çökmüş Allaha'a teşşekkür edip ağlarken buldum kendimi :)

                              Almayı Düşünüpte Alamadığım Bir Şey Var Mı?

                                            Bazı kıyafetler diyelim

                                 Kıyafet Konusunda Takıntılarım Var Mı?

          Renk uyumu oldukça önemlidir çok kısa ve çok dar giyemem genelde rahatsız olurum.

                                        Nefret Ettiğim Huylar ya da İnsanlar?

                 Yalancılar ve ön yargılarının kurbanı olmuş insanlar at gözlüğü ile hayata bakanlar

                       Hayata Yeniden Gelme Şansım Olsaydı Hangi Ülkede Doğmak İsterdim?

                              Yine Türk olmak isterdim ama Amerika'da doğmak isterdim

                                Tek Başına İnsan Keyiflenmek İçin Ne Yapabilir?

                                              Dizi kitap film çikolata kahve

                                Nikah Masasında Evleneceğim Kişi Hayır Deseydi?

                              Bende anında kalkar giderdim ağlaya ağlaya bi daha yüzüne bakmam

                                                       İnsan kaderini mi yaşar,kaderini mi yazar?


Bu soru duruma yaşanan olaya göre değişiyor aslında bir adamın bir şey için elinden geleni yapması sonrasını kadere bırakması gibi ya da mesela aşık olacağınız adamı seçemez insanı bu kaderdir ama istediği mesleği seçebilir bu kaderinin yazmaktır.

Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime?

Legendary ( Barney sağolsun :) )

İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?

Sudevebuse

Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?


Serileri daha çok severim hatta 9 lu 10 lu ne kadar uzunsa o kadar iyi olur benim için devamlı maceralı...

Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?

Aşk kitaplarını kadınlardan macera cinayet kitaplarını erkeklerden(Agatha kesinlikle bir istisna)

itapçıya gidip kitap almak mı internet üzerinden kitap almak mı?

Kitapçı elbette o kokuyu almak kitapçıyla pazarlık yapmak hatta 2.el kitapçılar,sahafçılar daha bi favorim

Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?

Tabiki de film diziler uzuya uzuya iyice mahvoluyor sakız gibi oluyor tadı kalmıyor

Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?

Hafta da 5 kitap ne la işimiz gücümüz var günde 5 sayfa olsun

 Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak?

İkiside okumadan yazmadan yorum yapmak bana çok abest geliyor

En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?

Tabi ki de farklı bi kitap aynı hikaye olsa bile farklı bir yazar yazdıysa okurum yorum ve yazarlık farkı illa ki vardır bi kitabı asla 2.defa okumam ne 20 si?

 Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?

Kitap satıcısı olmak elbette daha samimi daha havadar :)

Sadece favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı? 

Bi kitaptan hoşlanıp hoşlanmadığıma bağlı aslında bu türü pek farketmiyor bu durumda aynen müzik gibi

Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?

Şimdilik fiziksel gibi duruyor daha önce e-kitap okumadım hiç ama başlamayı düşünüyorum

Ne sıklıkla kitap okurum?

Her gün 5 sayfa da olsa okumaya çalışırım

En sevdiğim yazar/lar?

Elif Şafak,Canan Tan,Zülfi Livaneli,Ayşe Kulin,Dan Brown,İpek Ongun daha hatırlayamadığım bi çok var

En beğendiğim kitaplar?

Piraye,Grinin 50 Tonu,İşaret Ve Vampir Akademisi Serisi,Milenyum ve Açlık Oyunları Serisi

Bu gece öleceğimi bilseydim bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder miyim? Peki, neden söylemedim ?

Genelde ne hissediyorsam ne istiyorsam onu söylerim o yüzden keşke şunları söyleseydim diye bir pişmanlık yaşadığım kimseler yok.Eğer birine karşı kötü şeyler yaptıysam ya da söylediysem o bunu kesin haketmiştir ;)

Günün birinde çocuğumun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenirsem, kendi çocuğumla kendi büyüttüğüm çocuğu değiştirir miyim ? 

Bu tek başıma karar alabileceğim bir konu değil bence sonuçta diğer aileninde fikri alınması lazım eşimlede konuşmam lazım ortak bi karar sonucu olur işlemler ama benim öz fikrim kendi büyüttüğüm çocuk benim için daha önemlidir.

Hayalimi süsleyen bir yerde bir hafta tam pansiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarını ve kanatlarını koparır mıydım ?

Prensip olarakta içim acıyacağı ve midem bulanacağı içinde hayvanlara zarar vermem asla (sinek bile öldürmedim bu zamana kadar üstün bir zekayla yastıkla camdan dışarı kovalamaya çalıştım sadece ya da en fazla bayılttım ya da fiziksel olmayacak şekilde öldürmeye çalıştım) kelebeğin ömrü zaten 1 gün günün sonunda illa ki ölecek sonuçta o yüzden yapabilirdim.

Bir yemeğe davetliyim diyelim ve önüme tanımadığım bir yemek konuyor. tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mıyım ?

Sanki yemeğin görünüşünü çok egzotik farklı bulmuş gibi davranır yapan kişiye çok ilgiliymiş gibi davranır çaktırmadan içine ne koyduğunu öğrenmeye çalışırım bana uyuyorsa tadına bakarım, bu konularda çakallık benim işim ;)

Sevdiğim biri için yalancı şahitlik yapar mıyım? Örneğin bir yayaya çarptığında, direksiyonda dalga geçtiği halde, çok dikkatli kullandığını söyler miydim  ? (anne baba eş sevgili )

Öbür dünyada hesabını kim vercek pardon? Kurtardığım kişi beni o tarafta kurtarabilecek mi?

Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanım olsa, ne değiştirirdim ?

Daha cesur yetiştirilmek isterdim 

Evim ve içindeki eşyalarım yanıyor. ailemi, kendimi kurtardıktan sonra bir kez daha içeri girme şansım var, ne kurtarırdım?


                                     Cep telefonumu ve cüzdanımı kısaca çantamı...

Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma olasılığımız olsa, bunu değerlendirir miydim? Kimi seçerdim?

  Öyle biri somut olarak yok aklımda ama benden daha güzel ve zengin gençibekar bi kadın olmak isterdim.

Maydanoz Time : Film - Groundhog Day

Herkese güzel bir pazar gününden merhabalar efenim.Pazar keyif kahvaltısını yaptıktan sonra sevdiklerimle şu sıra taktığım şarkı olan ''Shake Senora'' şarkısı eşliğinde bu postu yazıyorum.Bugünün filmi eski ama eğlenceli bir yapıt olan Bugün Aslında Dündü.Konusu itibariyle aslında biraz ''Sil Baştan'' kitabını benzettim abi bu film daha önce çekilmiş o bu filmden etkilenerek yazıldı herhalde.Ama kitap gibi sonlarında saçmalanmamış tam tadında bitirilmiş.Sürekli aynı güne uyanan bir adamı düşünün 1 günün içine hapsolmuş gibi adam resmen bütün olacakları daha önceden bir çok kez yaşadığı için biliyor ayrıca ölümsüzde böyle bir imkanınız olsa neler yapardınız?

24 Ocak 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Film - Penelope

Herkese günün 2.postu olan film postundan merhabalar efenim.Bu film tamda hafta sonu çoluk çocuklarınızla ailenizle izleyeceğiniz fantastik-romantik-komedi tadında bir film.Bir cadı bir ailenin günahı üzerine onları lanetler ve o aileden doğacak ilk kız çocuğunun burnunun domuz burnu olacağını söyler.Yıllar boyu hep erkek çocuk olur ama en sonunda bir gün o gün gelir ve lanetin gerçekleşeceği kız çocuk doğar burnu domuz burnudur.Laneti bozmanın tek yolu birinin onu olduğu gibi kabullenmesidir,domuz burnunu önemsemeden.Aşkın aslında 2.plana atıldığı bi film kendine inancın 1.planda olması benim çok hoşuma gitti :)

Maydanoz Time : Moda - Ne Giydim? 14

Herkese güzel bir hafta sonundan merhabalar efenim.Dün dayımlar geldi bugünde Optimum'a alışveriş yapmaya gittik hepberaber annemler alışveriş yaparken ben Egeciğime dadılık yaptım memnunlukla çok özledim kuzuşumu o yüzden bol bol zıpladık oynadık bol bol peşinden koştum oldukça yoruldum anlayacağınız benim çocuğum olsa kesin çocuk avutmaktan erir giderim herhalde.

Neyse efenim bu haftanın kombininde Buse usulü Kore style yapma var.Kore dizilerini takip edenler varsa oradaki kızların nasıl giyindiklerini az çok bilirler.Uzun bir elbise tayt uzun bi mont taytın üzerine çekilen çoraplar yani oldukça bizim ''çapulcu'' dediğimiz oldukça rahat ve hippie bir tarzda giyiniyorlar ki benim en çok sevdiğim bir tarzdır.Tabi onların boyu en fazla 1.60 dır.Onlardan daha farklı görünüyor o yüzden bu tarz bende umarım sizde beğenirsiniz.Kaplanlı uzun elbise Koton'dan.