5 Aralık 2014 Cuma

Maydanoz Time : Müzik - Kaybedenler Kulübü Sigaramın Dumanıda Dumanı

Herkese merhabalar efenim...Bugün geleneksel müzik cuması ve sanırım bu blogta ilk defa bir Türkçe müzik paylaşıcam.Genelde Türkçe müzik pek dinlemem ama bu şarkı dilime dolandıda dolandı paylaşmazsam olmaz dedim.Kaybedenler Kulübü filmini uzun zamandır izlemek izliyordum ama izlemek bir türlü nasip olmadı ama film müziği dolandı dilime bari izlenecekler listeme alayımda hemen bir gün izleyeceğim mutlaka deme şansım olsun.Şimdilik bu kadar bu güzel müzikle sizi başbaşa bırakıyorum kimin söylediğini bilmiyorum ama kadının sesi çok fena !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...