24 Aralık 2014 Çarşamba

Maydanoz Time : Film - The Maze Runner

Herkese evimden İzmir'den yeni bir güne merhabalar efenim.Şimdi hiç yalan söyleyemeyeyim yukarda Allah var sadece hasta olduğum zaman film izlemeye vakit ayırıyorum.Derslerden özel ve sosyal hayattan kendime pek vakit ayıramaz oldum eskisi kadar maalesef.O yüzden hasta olup yataklara düşünce bunca zamanın sanki intikamını alır gibi ard arda bir sürü film izliyorum sanki aylık depoyu dolduruyorum (eh ayda bi hasta olduğumu düşünecek olursak).

Bugünün filmi 2014 yapımı yine maalesef benim okumadığım bir kitaptan uyarlanmış olan orijinal ismi The Maze Runner olan dehşey heyecanlı bir film.En az Açlık Oyunlarını izlerkenki kadar heyecanlandım hatta başroldeki çocuğa yaşlı nineler gibi ''koş oğlum koşş çabuk'' diye bilem bağırdım :) Filmin devamı gelicek gibi duruyor bunu son sahneden açık bir şekilde anlayabiliyoruz eğer 2015 içinde gelirse sinemada izleyebilirim :) 

Konusu:

Thomas ve 60 kadar yaşıtı olan çocuk kaçırılarak bir labirent'e hapsedilir.Çocukların hiçbiri ismi dışında birşey hatırlamamaktadır.Bu çocukların Glade adı verilen ve hiçbir yetişkinin yer almadığı kasaba'da hepsinin bir görevi vardır.Onlar biryandan bu görevleri yerine getirmeye çalışırken bir yandan da ölümcül bir kaçış içerisine gireceklerdir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...