14 Aralık 2014 Pazar

Maydanoz Time : Film - Exodus Gods And Kings

Herkese merhabalar efenim...Bu hafta sonunda sinema keyfi yapacaklar için güzel bir film önerisi sunuyorum efenim sizlere bu film postunda.Bizzat gittim ve izledim.Öncelikle film 3D idi ve izlediğim en iyi 3D yapımlarından biriydi bunu söylemekte fayda var.Başrolde benim çok sevdiğim bir oyuncu olan Christian Bale vardı.Mimikleri (kasları ve heybetiylede elbette) ekranda hele de böyle bir rolde çok karizmatik olan Christian filmi izlemek için iyi bir bahaneydi diyebilirim :)

Tipik bir savaş filmi olduğunu zannederken aslında Hz.Musa'nın hayatına bir atıf olduğunu farkettim filmi izlerken.Ama tamda bir peygamberin hayatı anlatılıyormuş gibi yansıtılmamıştı.Sanki daha çok Musa normal bir genaral gibiydi peygamberlik hususunu kötü vermişlerdi bence adamı şizofren gibi göstermişlerdi Tanrı ile bağlantısını sanki kafasında yarattığı küçük bir çocuk figürüyle vermişlerdi.Çekimler dekorlar kostümler ve tabiki bilgisayar mucizeleri çok gerçekçi kullanılmıştı izlerken kendimi o dönemde gibi hisssettim gerçekten.O ihtişam o yapı Mısır'ın o halleri beni inanılmaz etkiledi.Ayrıca savaş sahneleride çok heyecanlı ve oldukça güzeldi kısaca tavsiye diyorum çıkın çıkın gidin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...