10 Aralık 2014 Çarşamba

Maydanoz Time : Dizi- Emergency Couple

Herkese merhabalar efenim...Bir Kore dizisinin daha sonuna gelmiş bulundum bu haftasonu daha ancak bugün postunu yazabilme imkanını buldum malum dersler,sınavlar,arkadaşlar derken yuvarlanıp gidiyoruz.Aslında ben tıpla ilgili olan hiç bir diziden haz etmem ama ilk defa bir Kore dizisini izledim baktım başrol oldukça iyi izleyelim bari dedim 21 bölümlük çabucak akıp giden bir dizi oldu.Bazı bazı kısımları bana Doktorlar dizisini hatırlatıp fenalıklar geçirtsede yine de iyi bir diziydi.Ama sanırım ilk defa bir dizide başrolü sevmeme rağmen 2.adam kazansın istedim.Çünkü 2.adamımız pek bir masum pek bir tatlıydı çok yazık ettiler adama !

Büyük bir sadet ve mutlulukla evlenip daha sonra birbirlerinin hayatını cehenneme çeviren 2 insanın boşanıp daha sonra her şeyi bitirp yollarına ve hayatlarına devam ederlerken bir gün ikisininde stajyer doktor olacağı tutar ve aynı hastahaneye düşerler başları olan adamla kadın arasında biraz kıvılcım olunca bizim oğlan eski karısını kıskanmaya başlar ve bu kıskançlık bir anda tekrardan aşka dönüşür.Kadın bu sefer ikilimde kalır.Yeni bir aşka yelken mi açacaktır yoksa eski defterleri tekrardan mı açacaktır ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...