15 Kasım 2014 Cumartesi

Maydanoz Time : Müzik- Jessie J Burnin Up

Herkese merhabalar efenim...Dün hiç iyi değildim açıkçası sadece biraz aklımı oyalamaya ve dinlenmeye ihtiyacım vardı.Sınavdan sonra yurda gelip şu sıra kardeşimlede favorimiz olan bir Kore programını izlemeye başladım.Gülmek ve kafa dağıtmak için birebir öncelikle bunu söyleyeyim.Merak etmeyin programın postu gelecek :) 

Dün geleneksel müzik günümüzde ama az öncede söylediğim gibi dün hiç post yazma havamda olmadığımdan yine bugüne kaydırdım müzik postunu.Bugün konuğumuz Jessie J ve seksilikten ölen klibi Burnin Up.Biliyor musunuz bilmiyorum ama Jessie J ilk çıktığında lezbiyendi ya da biseksüeldi tam hatırlamıyorum.Bu çok sevdiğim kadınını bu şekilde kimlik bunalımına sürüklenmesi beni çok üzüyordu.Sanki kadınlık kimliği ilk başından beri biraz çalkantıdaydı.Şimdi ki Jessie J'ye bakıyorumda daha bir seksi ve daha bi kadınsı.Ayrıca zenci bi adamla sevgili olduklarınıda duymuştum.İlgisini sadece erkeklere kaydırmıştır inşallah ve umarum bu şekilde de çok mutludur.Ben böyle şeylere her zaman saygı duyan bir insanım çünkü bu bir hastalık ve insanın elinde olan bir şey değil.Aynı aşık olacağımız adamı seçemediğimiz gibi ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...