20 Kasım 2014 Perşembe

Maydanoz Time : Müzik - Clean Bandit Come Over

Herkese merhabalar efenim...Bugün geleneksel müzik cuması olduğu için Yabancı Dil vizesine girmeden önce hemen yapmak istedim.Son bir çalışma için sabahın 7 'sinde kalktım stresten mideme ağrıla girdi ve midem yine psikolojik olarak bulanmaya başladı.Bu vizeyle birlikte nihayet vizelerim bitmiş olucak.3 günlük kafa tatili verdim kendime bu yüzden bugün vizeden sonra hemen İzmir'e ailemin yanına gidiyorum.Biraz burdan,bu şehirden uzaklaşmaya ihtiyacım var.Kendimi güvenli ve tabiri caizse bebek gibi hissettiğim yere gitmek istiyorum.Hiç bir halt yemeden yine sadece film izlemek ve düşünmemek istiyorum.Tabi günlük biriken postlarıda rahat rahat yazmak istiyorum.Pazartesi öğlen dönücem çünkü akşama mecbur tiyatro var.Tiyatro benim tek eğlence ve motive kaynağım olduğu için her hafta katılmaya hassasiyet gösteriyorum.

Neyse efenim bugünün ilk postu Balıkesir'den olsun İzmir'e gidicen 2.postuda belki yayınlarım.Belkide yol yorgunu olur vurur kafayı tüm gün yatarım benim işim belli olmaz vallahi hiç :) Bugünün müzik postuğunda Clean Bandit grubu var.Beni Rather Be şarkısı ve klibi ile çok büyük bir yanılgıya düşüren bir klip oldu.Meğersem klipte kız söylemiyormuş şarkıyı sadece mankenmiş oysa ben söylüyor zannettim.Dedim Asyalı bir kızdan böyle bir ses nasıl çıkıyor :) Meğersem sadece ağzını oynatıyormuş Jessica bilmem ne diye Amerikan bir kadın söylüyormuş.Klipte dans eden grupta meğersem oyuncu değil klibin ve şarkının asıl sahibi olan grupmuş.Neyse efenim bu grubun yeni klibi ve şarkısı Come Over benim çok hoşuma gitti.Umarım sizinde hoşunuza gider iyi seyirler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...