4 Kasım 2014 Salı

Maydanoz Time : Film - Ölümcül Oyuncaklar Kemikler Şehri

Herkese merhabalar efenim...İçimde bok gibi hislerden kurtulmanın verdiği bi rahatlık bi huzur bi neşe var açıkçasını söylemek gerekirse şu anda.Hemen yukarı çıkıp post yazmalıyım aklımı dağıtmalı içimdeki enerjiyi bir yerlere aktarmayalıyım dedim.Sürekli yanlış anlayanlardan yanlış anlaşılmalardan bi kaprislerden bi nazlardan bi kendini en değerli görmelerden bıktık usandım efenim artık.Cidden eğer rahat ve huzurlu bir hayat geçirmek istiyorsanız herkesi mutlu etmeyi çabalamayın çünkü o zaman en çok kırılan ve üzülen siz oluyorsunuz.Hayatınızın içine eden ve sizi mutsuz eden insanları atın gitsin hayatınızdan eğer atamıyorsanız ve bir şekilde katlanmak zorundaysanız görmezden gelin sanki orda tek başınaymışızsınız gibi davranın başlarda biraz zor oluyor ama sonra sizde alışıyorsunuz karşınızdaki de kendinin görünmez olduğu teoremini kabullenmeye başlıyor.Neyse efenim benim hayatımdan diyeceklerim şimdilik bu kadar.Geçelim hastalıktan kırılıyorken izlediğim ve yazmaya vaktimin olmadığı bir film postuna.

Farkettiniz mi daha önce bilmiyorum ama sanırsam kitap ve filmler konusunda hala çocukluktan ve ergenlikten çıkamadım.Bir kitaptan perdeye uyarlanma fim ile daha karşı karşıyayım.Bu sefer her halt vardı vampirden kurt adamından hayaletine hatta meleğine iblisine anlayacağınız ortaya karışık bir kurgu.Bu onun anası bu onun babası şu şunun dedesi vay sonunda siz kardeşsiniz evlemezsiniz ortalık karışık anlayacağınız bi kurguda da :) Ama efektler olsun o action olsun ayrı bir hava katıyor filme.Kitabını daha önce duymuştum ama okumak kısmet olmadı anlaşılan okumıcaz izlicez ...
Lilly'e zaten bayılıyorum kaşların olan anam diyorum başkada bir şey diyemiyorum :) Daa bu işin bir de daa sı bölümü var.Abi hiç mi koskoca Amerika Hollywood sektöründe sarışın cazibeli seksi başka bir çocuk bulamadınız bu ne be a Lilly gibi seksilik abidesi bir hatunun yanına konulan bu ibiş ne ! Başrol erkek karakter dediğin biraz çekici olmalı izleyen kızların ağzının suyu akmalı bundan tutmuyor işte bu filmler !!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...