2 Kasım 2014 Pazar

Maydanoz Time : Dizi - Young And Hungry

Herkese İzmir'de ki son günümden merhabalar efenim...Evet bugün Balıkesir yolcusuyum.Evet inanılmaz gelecek belki ama Balıkesir'i,okulumu ve arkadaşlarımı çok özledim.Evet soğuğunu bile özledim.Gerçi hastalığım daha yeni yeni geçmeye başladı ayrıca önümüzdeki 2 hafta vize haftası o yüzden full kosantre ders çalışıyor olacak olsamda oradaki haraketli hayatımı seviyorum.Hiperaktif bir yapım var ve fazladan tatil yaptığımı hissettiğimde için için sıkılmaya başlıyorum malum tüm gün yatmak bana göre değil.Ama yatıyorsamda yine illaki bir şeylerle meşgul oluyorum.

Bu yatış süresi içinde bir sürü film izledim ek olarak 1.sezonu 9 bölüm süren uzun süredir izlemeyi düşündüğüm Young And Hungry dizisinede başlamış bulundum.Devamı gelecek mi yeni bir dizi olduğu için mi böyle yapılıyor bilmiyorum ama açıkçası devamı gelirse memnuniyetle izlerim gibime geliyor tabi bu yarıyıl tatilinde ya da yaz tatilinde olur diye tahmin ediyorum.

2 Broke Girls kadar eğlenceli ve komik olmasa da tipik Amerikan komedisi içinde ortalarda yer alan bir dizi olduğunu düşünüyorum.Başrolünde Emily Osment gibi bir tatlılığın olması dizi için ayrı bir avantaj bence.Zaten onun dışındaki hiç bir oyuncuyuda tanımıyorum :) Bu süre içinde iyi bir başlangıç olduğunu düşünüyorum bence sizde çerezlik bir dizi arıyorsanız bu diziye başlamanızı öneririm.Yarım saatlik bir dizi olması ayrı güzel.İçinde yemek ve aşçılık olan dizilerde ayrı hoşuma gidiyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...