2 Ekim 2014 Perşembe

Maydanoz Time:Kitap-Kağıttan Kentler John Green

Herkese uzun süren bir haftadan ardından daha merhabalar efenim...Vaktim oldukça kütüphanenin bilgisayar yerine gelip sizlere yazmaya çalışıyorum ama üniversite hayatı oldukça yoğun gidiyor.Kitap okumalar hiç hız kesmez benim hayatımda elbette tanıdınız artık beni az çok.Bu arada yarın İzmir'e dönüyorum malum bayram vesilesiyle yazamadığım günlerin bir acısını çıkaracağım önümüzde ki günler siz hep takipte kalın :) Bayram vesilesiyle de hem gezme tozma postları hem film hem kitap postları hem kişisel yazılarım son gazla devam edecek bunun garantisini verebilirim şimdiden.Neyse yine gevezeliklere daldık gelelim bugün ki kitap postumuza Aynı Yıldızın Altında kitabı ve filmi ile oldukça beğeni toplayan ve popüler kültürün ortasına cunk diye oturan John Green'in yine çok satanlar listesinde oldukça üstlerde boy gösteren bir bir kitabı Kağıttan Kentler'i okuyup bitirdim geçen hafta.

Ne yalan söyleyeyim popüler Amerikan kültürünü anlatan oldukça vasat bir hikaye aslında.Şımarık ve açıkçası bencilin dibi olan bir kızın peşinden giden bir lise son sınıf öğrencisinin ağzından aktarılan sıradan bir hikaye ne tam bir konusu ne tam bir heyecan içeren macera kendine çeken özel bir tarafı anlayacağınız nesiyle bu kadar popüler olduğunu bir türlü anlayamadığım bir kitap oldu diyebilirim.Tavsiye edebileceğim kadar enfes bir kitap olduğunu söyleyemem maalesef bir Aynı Yıldızın Altında kadar bile iyi değil.Ayrıca daha filmini de izleyemedim o ayrı konu ne zaman izlerim orası da Allah kerim diyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...