20 Ekim 2014 Pazartesi

Maydanoz Time : Kitap - Suç Ve Ceza 2.Cilt Dostoyevski

Herkese yepyeni bir haftadan merhabalar efenim...Öncelikle 28 Ekim İzmir'e gideceğimin ve nihayet bilgisayarıma kavuşacağımın haberi ile giriş yapmak istiyorum.Onun dışında üniversite hayatı tüm hızıyla devam ediyor.Genelde ödev yapmakla geçiyor.Dün ilk defa bizim sınıfın kızlarla toplanıp dışarı Canlı Müzik dinlemeye gittik.Nihayet içki içilmeyen ve dumanaltı olmayan dişimize göre bir kafe bulduk ve saat 10'a kadar gönlümüzce eğlendik.Her yer yürüyüş mesafesi olduğu için karanlıkta dışarda olamamız da aşırı bir sorun olmadı tabi yinede ne olur ne olmaz diye resmen uçarak geldik yolları.Kız kıza eğlenmek kadar güzeli yok inanın bana o kadar çok güldüm ki bi arada elmacık kemiklerim ağrımaya başladı resmen ciddi duramaz hale geldim botokslu kadınlara döndüm resmen acayipte soğuktu hava yüz felci geçiricem diye tırstım ne yalan söyleyeyim ama inanılmaz dejarz olduk kaç gündür ödevlerle boğuşmaktan bi saçma hal almıştık.

Neyse Suç Ve Ceza bildiğiniz gibi ilk postada belirtmiştim benim felsefe ödevim.1.Cilt hakkındaki yorumlarımı postu okumuşsanız az çok biliyorsunuzdur.Asıl olaylar bu ciltte kopuyor demeyi çok isterdim ama benim kitap hakkında ki görüşlerim hala hiç değişmedi.Hala sadece başı ortası ve sonu olan bir kitap olduğunu düşünüyorum.Onun dışındaki aralarda neler olduğunu inanın hiç hatırlamıyorum çünkü çok gereksiz ayrıntılar var kitapta.Raskolnikov denen vatandaş 2 kadını öldürüyor nedensiz yere ( ona göre haklı nedenlere göre başkalarına göre bunu soygun için yapmış ) daha sonra kaçıyor bir takım olaylar yaşıyor sonra itiraf ediyor suçunu hapse atılıyor bu kadar bir konuyu nasıl 2.cilt olacak şekilde uzattıkça uzatmış inanın bilmiyorum o kısımda Dosto'nun yazarlık yeteneği diyelim ... Bakalım hoca bize neler soracak ?!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...