16 Ekim 2014 Perşembe

Maydanoz Time : Film - Kadınlar Ne İster ?

Herkese yeni bir film postundan merhabalar efenim...Bilmiyorum otobüste film izlemeyi sizde benim kadar seviyor musunuz?Tamam bazen sürekli belli noktaya bakmatan midemin bulandığı çok oluyor bu oldukça sıkıntı yaratabiliyor ama 3 saatlik Balıkesir-İzmir arası nasıl geçiyor anlamıyorum bile hele de komedi filmi olunca...Mel Gibson'un ismini elbette çok duymuştum ama daha önce hiç bir filmini izlememiştim 2000 yılında çekilen bu romantik-komedi filminde bence oldukça gülecek ve eğleneceksiniz.Mel Gibson'a bayıldım bu filmde resmen.Filmin konusu itibariyle kadınlar ne ister buna hep kafa yordular kadınlar uzaylı damgası yapıştırdılar hatta filmin bir yerinde yakaladım adam psikoloğa gidiyordu psikolog kadın Freud'ta bu konu hakkında hayatı boyunca araştırmalar yaptı ama adam bu sorunun cevabını bulamadan öldü Kadınlar Ne İster ?

Konusu:Bekar bir erkek olan olan Nick Marshall başarılı bir reklamcıdır. Marshall'a verilen yeni bir görevde amirinin bir bayan, Darcy McGuire, olacağı söylenir. Marshall, Darcy ile daha iyi anlaşabilmesi için kadınların neler düşündüğünü ve neleri sevdiklerini anlamasını sağlayacak bir testten geçirilir; fakat bu sırada ufak bir kazaya uğrar. Nick sonraki sabah uyandığında kadınların yanındayken gaipten sesler duyduğunu farkeder, fakat sonra kadınların düşündüklerini anlayabildiği farkeder. Önceleri bu durumdan hiç hoşlanmayan ve kurtulmaya çalışan Nick, kurtulamayınca durumu kendi yararına kullanabileceğini düşünür.

Kadınlar Ne İster? Resimleri
Kadınlar Ne İster? Resimleri
Kadınlar Ne İster? Resimleri
Kadınlar Ne İster? Resimleri
Kadınlar Ne İster? Resimleri
Kadınlar Ne İster? Resimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...