11 Ekim 2014 Cumartesi

Maydanoz Time : Dizi - Discovery Of Romance

Herkese evimdeki son günümden merhabalar efenim...Evet yarın Balıkesir yolcusuyum.2014 yapımı 16 bölümlük daha dünden önce ki gün finalini yapan Discovery Of Romance yani Romantizmin Keşfi aslında I Need Romance'nin bir devamı niteliğinde gibi.Zaten senaristi aynıymış kadın takmış romantizme :) Eski sevgili ile yeni sevgili arasında ki çatışmaları,bocalamaları anlatan Romantik Komedi tadında güzel bir dizi.Ayrıca yeni bir bebekim yeni bir Oppam daha oldu Eric Moon.Bildiğiniz aşık oldum :) (Wookie duymasın bacaklarımı kırar )  (Ne yapalım bu da benim fantezi dünyam insan sap olunca kime sulanacağını şaşırıyor kitap kahramanına da aşıktım ben bi ara düşünün yani halimi )

Konusu:Lee Room (Jung Yu-Mi) sevgilisini deli gibi seven biridir, fakat eski sevgilisi Kang Tae-Ha (Eric) yeni sevgilisi hakkında büyük hata ettiğini görür ve ona karşı çıkar.
Romantik komedi türündeki bu dizi gerçek aşkı arayan ve tam onu bulduğuna inandığı anda, eski erkek arkadaşı ile karşı karşıya kalan bir kadının hikayesidir






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...