18 Ekim 2014 Cumartesi

Maydanoz Time : Dizi - Beautiful Spy

Herkese musmutlu bir cumartesi gününden merhabalar efenim...Dün nihayet bayramdan bu yana bitirmeye çalıştığım 2011 yapımı 18 bölümlük Kore dizisini bitirdim.Çekilin Eric Moon manyağı geldi ! Wookieme olan aşkım hep baki ama bu adamda tatlılıktan bir gün ölebilir diye korkuyorum bir şarkıcının aynı zaman da bu kadar iyi oyuncu olması ! Ve benim bu adamı bu kadar geç farketmem lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgim ben sana ne yaptım aşkım Eric Moon !
Başroldeki kızımız da pek tatlıydı pek güzeldi acayip yakıştırdım.Biraz gerçeklik dışı bir senaryosu var dizimizin ama oldukça heyecanlı bir Kore dizisi çokta bilinen bir Kore dizisi değil malesef ama mutlaka izleyin dediklerimden ! Son olarak kütür kütür Eric'imin bu dizide saçları bi kızıl oldu bi kahverengi oldu bu adamın saçları hangi renk tam anlayamadım orası ayrı bir vaka ...

Konusu:Seçkin bir Kuzey Kore ajanı olan Myung-wol (Han Ye-seul) popüler bir Hallyu starı Kang Woo'yu( Eric Moon) kaçırmak üzere Güney Kore'ye sızma görevindedir ancak stara aşık olur. Myung-wol'a Güney Kore görevinde eşlik ve yardımcı olan Choi Ryu (Lee Jin-wook) Kuzey Kore ordusunda en iyilerden biridir. Paris Hilton'un Kore versiyonu Joo Ah In (Jang Hee Jin) Myung Wol - Kang Woo aşkını biraz daha karmaşık hale getirecektir.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...