8 Eylül 2014 Pazartesi

Maydanoz Time:Müzik-GNCFEST

Herkese yepyeni bir haftadan merhabalar efenim...Dün akşam bu postu yapacaktım aslında ama içimden yapmak hiç gelmedi açıkçası çünkü o ara kıskançlıktan çatlıyordum.Bildiğiniz gibi GNCFEST bu sene sanki sırf ben gidemiyorum diye bana kıllık olsun diye en sevdiğim isimleri davet etmiş konser için.Bu sene çok süper bi çıkış yapan ve şu sıralar en sevdiğim ve dinlediğim şarkı olan Come  Get It Bae şarkısının sahibi Pharell Williams kısaca benim kara prensim :) Dünyayı Mutlu yapan adam :) Onu canlı canlı dinlemeyi pek isterdim ama şimdilik bu kliple idare edicez.Ayrıca klip çok güzel şarkının ritmi ve kızların yaptığı dans şekli çok hoş değil mi ? :)


2.Olarak ilk başlarda çakma Riri desemde zamanla şarkılarını da kırmızı halılarda ki sempatik paçozluğunuda sevdiğim kadın Rita Ora vardı.I Will Never Let You Down şarkısını şu aralar pek seviyorum.



Her yaz favori bir şarkı çıkarmayı ve dillerden düşmeyen kıvrak eğlenceli parçalar yapan tee Diyarbakır'a dahi gitmiş keşke İzmir'e gelse de gözüm kapalı gitsem dediğim bir şarkıcı Inna sahnenin 3.konuğu idi.Şu aralar pek sevdiğim Cola Song'un bir çok klibi var ama ben akustik hallerinden çok orijinal kliplerini seviyorum.


Şimdilik bu kadar oturupta dün akşam festivalde ne oldu bitti buraya yazıcam sanıyorsanız pek yanılıyorsunuz o kadar mazoşist değilim malesef.Zaten Lana Del Rey Ve Justin Timberlake konserlerinin acısı içimden gitmedi şimdi de bunlara ağlayıp üzülemem Allah bilir daha ne zaman gelirler umarım kendi paramı kazanmaya başladığım zaman gelirlerde yemem içmem biriktirir hiç acımam giderim vallahi biliyorsunuz ölmeden önce yapmak istediğim şeylerden biri çok sevdiğim dünyaca ünlü bir yabancı şarkıcıyı sahnede izlemek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...