1 Eylül 2014 Pazartesi

Maydanoz Time:Kitap-Kır Çiçeği Tepesi Kımberley Freeman

Herkese yepyeni bir haftadan merhabalar efenim...Bu haftaya güzel bir kitap ile başlayalım dedim ve ilk postumuzda Kımberley Freeman'ın Kır Çiçeği Tepesi'ni ağırlayayım dedim.Yanında da buz gibi çilekli Sırma soda pek iyi gitti vallahi balkonda püfür püfür esiyordu vallahi.Ay bende gün geçirmeye çalışıyorum ne yapayım yatıp keyif çattığıma bakmayın gün sayıyorum vallahi üniversite başlasın diye çok çalıştıktan sonra keyif çatmanın ben sadece keyif olduğunu düşünüyorum böyle 3 ay boş boş hiç bir halt yemeden oturmak hiç bana göre bir şey değil vallahi.

Kitap bloğu sitelerin de çok popüler bir kitap olduğundan ben de okumak listeme eklemiştim üstünü çizmek pek keyifli oldu açıkçası.Bir kuşak romanı aslında biraz da hüzünlü bir roman beni ağlatacak kadar değil ama sadece sınırları biraz zorluyor.Ortalama bir kitap bence.

Konusu:929 yılında Glasgow'da yaşayan genç, güzel Beattie'nin büyük hayalleri vardır, ta ki evli sevgilisi Henry'den hamile kalana kadar... Çocuğunu evlatlık vermek üzere dünyaya getirmeden hemen önce Henry karısını terk edip Beattie ile birlikte Londra'ya kaçmaya karar verir. Orada kendilerine yeni bir hayat kuracaklardır. 
Tam seksen sene sonra kader, Beattie'nin torunu Emma'ya oyununu oynayacaktır. Ünlü bir balerin olan Emma, geçirdiği sakatlık nedeniyle kariyerinden vazgeçerek aile bağlarının olduğu Avustralya'ya dönmek zorunda kalır. Büyükannesinden ona kalan çiftliğe vardığında, tek amacı oradaki eşyaları düzenlemektir. Ancak dört bir tarafı sararmış fotoğraflar ve eski mektuplarla çevrili olan Emma, geçmişin tozlu sayfalarında kalan bir aile sırrını çözmeye çalışırken bulur kendini. Emma attığı her adımda büyükannesiyle kaderlerinin nasıl da bir örüldüğünü keşfedecektir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...