17 Eylül 2014 Çarşamba

Maydanoz Time:Film-Ghajini

Herkese tekrardan merhabalar efenim...Güzel bir film postu ile akşam akşam sizi rahatsız edeceğim ama kusurada bakmayın artık!Gerçi hele bi kusura bakın....Diyormuşum :)
Üniversiteye başladım diye kültürsüzlükten yıkılacak mı bu beden zannettiniz! Oda arkadaşı,üniversite arkadaşı demek yeni kitap ve film keşfi demektir.Aaimir Khan'a zaten 3 İdoits'ten yeteri kadar sulanmıştım diye hatırlıyorum.(Bunlar hep saplıktan ) :)

Ghajini filmini daha önce kardeşimden duymuştum ama izlemek oda arkadaşımla kısmet oldu.Hint dizilerinden sonra Hint filmlerine dönüş yapmak biraz garip geldi elbette kurgusal olarak hep derim Bollywood sineması her an Hollywood sinemasını sollayabilir ama teknik olarak hep bi vasat hele de dram ya da ciddi bir dizi de araya giren saçma klipler,dans havaları falan hele de Aaimir Khan gibi sempatiklikten bir gün ölücek olan adama bunlar yapılır mı helede psiko bir karakteri bu kadar süper canlandırabiliyorken o rezil dövüş sahneleri o fırfırlı gömleklerle renkli şallarla aşk dansları yapmasının ne gereği vardı sorarım size file tapan kesim?!

Konusu:Sanjay Singhania Hindistanın en büyük iş adamlarından biridir.Bir iş gezisi dönüşünde evinde nişanlısı öldürülür ve kendisi de ağır yaralı olarak kurtulur. Ama başına demir sopayla darbeler alan Sanjay kısa süreli hafıza kaybına uğrar ve Sanjay nişanlısını öldüren Ghajini'nin peşine düşer

Ghajini Resimleri
Ghajini Resimleri
Ghajini Resimleri
Ghajini Resimleri
Ghajini Resimleri
Ghajini Resimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...