16 Eylül 2014 Salı

Maydanoz Time:Dizi-Wind Blows In Winter

Herkese uzun bir süreden sonra merhabalar efenim...Evet üniversiteye nihayet başladım şu an size Balıkesir'de ki kız yurdunun bilgisayar odasından yazıyorum bana laptop alanına kadar da burdan yazmaya devam edeceğim anlaşılan.Bugün derslerim erken bitti çıktığım gibi kendimi buraya attım anca yerleşme bilmem ne derken kendime vakit anca vakit ayırabildim.

Kız sen üniversiteye başladın hala boş işler müdürü gibi sabah akşam Kore dizisi mi izliyorsun demeyin lütfen bu diziyi Balıkesir'e gitmeden 1 gün önce heyecandan uyuyamadığımdan tam 1 gecede bitirdim tabi ağlaya ağlayada bi hal oldum adam ağladı ben ağladım kız ağladı anam ağladı yeterrr melodram sevmiyorum sanıyordum meğersem seviyormuşum gerçi adamında bunda baya bir katkısı var diyebilirim It's okey Thats's Love 'u bitirdikten sonra adamın başka dizisi var mı diye arayışlara girdim tabi hemen bu diziyi daha önce de duymuştum ama türünden dolayı izleyesim gelmemişti açık konuşayım şimdi adamın oyunculuğu o gözleri beni mest etti vallahi burada da yerim ben bu adamı helede bu dizide bir giyinişi vardı hep kış olsun istedim tabi adam giyindi ben üşündüm iyi mi sürekli soğuk soğuk kar kar :) Kızımız da pek güzeldi o yüzden bu ikiliyi birbirine de pek yakıştırdım çift samimi olunca zaten dizi yürüdü gitti dizi boyunca adama oppa oppa(abi abi) dedi sonrada adamla mesut oldu iyi mi var arkadaş nerde bize böyle erkek!

Neyse benim bu dizi hakkında daha fazla yorumum yok siz en iyisi ağlamak istiyorsanız buyrun izleyin...

Konusu:Cheongdam un en iyi kumarbazı olarak bilinen Oh Soo (Jo In Seong) anlamsız bir hayat yaşamaktadır. Ailesi erken yaşta onu terk etmiş ve ilk aşkı kaybolmuştur. Bu arada Oh Young (Song Hye-Kyo) büyük bir şirketin varisidir fakat yalnızdır. O da zor bir hayat yaşamıştır. Görme yeteneğini kaybetmiş ve babası vefat etmiştir. Kadın, kendini etrafında olanlardan korumak zorundadır. Japon drama olan -I Don t Need Love- un kore versiyonudur.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...