1 Eylül 2014 Pazartesi

Maydanoz Time:Dizi-Secret

Herkese uzun süreden sonra yeni bitmiş tazecik bir Kore dizisi ile merhabalar efenim...Ne yapayım can sıkıntısı normalde Romantik-Komedi'den başka Kore dizisi izlemezdim bu Dram biraz ekstra bir durum oldu açıkçası.Evet beni ağlatmayı başaracak kadar güçlü bir dramdı diyebilirim.Ki izlememi de açıkçası Patronu Kolla dizisinde tatlılıklarıyla beni kendine aşık eden (Wookimi aldatmıyorum sakin olun!) Ji 'ciğim bu dizide de beni kendine hayran bıraktı diyebilirim.Konusu oldukça güzel bir dizi çocuğunun annesini öldüren bir kadına nasıl aşık olunabilir kinin cevabı olan bir dizi Secret 2013 yapımı 16 bölümlük çerezlik bir dizi.

Konusu:
Sevdigi erkek için bir cinayeti itiraf eden kadın hakkında.. Dizi Blade and Petal dizisinin ardından yayınlanıcaktır..









Ağlama annem kıyamam sana...Kemik yapını yirim senin... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...