2 Eylül 2014 Salı

Maydanoz Time:Dizi-The Mermaid

Herkese tekrardan merhabalar efenim...2014 yapımı can sıkıntısından bir Kore dizisine daha başladım 4.bölüm yeni yayınlandı daha ve 16 bölümlük anlaşma yapıldığını duydum sonuna kadar da izleme niyetim hayırlısıyla,bakalım.4 bölüm oldukça komikti bol kahkahalar attım diyebilirim.Öyle çok göze çarpan bir oyuncu olmasa da konusu ve başroldeki kızın tavırları çok tatlı o yüzden sardı herhalde.Diğer adı Surplus Princess arayıp bulamayanlar için de yazayım dedim.

Konusu:Ha-Ni (Jo Bo-Ah) bir deniz kızıdır. Aşık olduğu bir adam için, insana dönüşür ve Ingyeo evinde yaşamaya başlar. Bu ev ilk işlerine girmek için hazırlık yapan insanların yaşadığı bir evdir. Daimi insan olmak için, Ha-Ni 100 gün içinde adamı kendine aşık etmelidir. Sevdiği adamla sonsuza kadar birlikte kalabilmek için insan olmaya çalışan deniz kızı hakkında bir hikayedir..









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...