12 Eylül 2014 Cuma

Maydanoz Time:Dizi-It's Okay That's Love

Herkese güzel bir cuma gününden merhabalar efenim...Güne ilk olarak dün başladığım tahminen 16 bölümlük olan benim şu anda 8.bölümünde olduğum 2014 yapımı It's Okay That's Love Kore dizisi ile başlayalım dedim.Her şeyden önce konusu ve elbette ki başroldeki kız için izliyorum diziyi diyebilirim.Başroldeki adamı tanımıyorum ama zamanla onada alışıp sevdim diyebilirim.Dizideki kızı Pasta,The Master's Sun gibi dizilerden hatırlarsınız kızı sarışınken daha çok sevdim diyebilirim böyle daha havalı olmuş esmer hali biraz ezik gibiydi.Kız psikiyatrist olunca benim gözler parladı tabi hemen manyakların kokusunu 100 m  öteden alırım ben heheh :) Bol bol şizo,bilumum manyak gördük dizide ama şöyle bir durum var ki kızın kendisi de hasta hemde cinsellikten korkma hastalığı öpüşürken bile deliriyor kız :) Hoşlandığı adamda onu yavaş yavaş öpe öpe tedavi ediyor :) Evet o bölümler baya komikti ama işin içinde başka bir sır daha var adamın hastalığı...Şu an süper gidiyor dizi bakalım finali batırmadan bitirebilecekler mi? ...

Konusu:Jang Jae Yul, takıntı hastalığından muzdarip gizemli bir yazar ve radyo DJ'yidir. 
Ji Hae Soo ise Üniversite hastanesi psikiyatri bölümündeki ilk yılını huzur içinde geçirmektedir. Ameliyatlarla uğraşmamak için psikiyatri alanını seçmiştir.
Fakat Jang Jae Yul ile tanıştıktan sonra hayatında büyük değişiklikler meydana gelir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...