25 Ağustos 2014 Pazartesi

Maydanoz Time:Kırmızı Halı-2014 MTV VMA

Herkese 3. exstra durum postundan merhabalar efenim..Dün düzenlenen MTV ödüllerini yazmasam olmazdı hadi hemen bakalım...


Cher Lloyd : Ina Soltani kırmızı deri mini elbisesi ile yine kendi rock girl tarzını yansıtıyor Cher bu kızın sesine,şarkılarına,duruşuna kırmızı halılarda ki coolluğuna vallah billah tillah bayılıyorum.Saçları da şöyle adam gibi yapınca tadından yemiyor vallahi.


Nina Dobrev : Zuhair Murad tasarımı ilginç detaylara sahip elbise oldukça dikkat çekici görünüyor.Çantası ve tepeden ilk okul çocuğu gibi bağladığı at kuyruğu dışında Nina her zaman ki gibi taş görünüyor.


Victoria Justice : Alice Olivia üst beyaz büstiyer ve Lublu Kira Plastinina gibi saçma biri tarafından tasarlanan saçma bi etekle hashtag yazan alakasız yeşilimsi çantası ve bu kombinden tamamen ayrı bir dünya olan fiyonklu sivri allı pullu ayakkabıları ile kendisini ödül töreninin en saçma kişisi seçiyorum.


Katy Perry : OMG ! Amenin... Katy katy katy katy.. deyip popona popona vurasım geldi. (2 Broke Girls'ü izleyenler bu repliği hatırlayacaklardır.) Bu ne hal yarabbi.Bu elbiseyi kim tasarlayıp kakalamış bu kızcağıza.Saçlar ve makyaj ne kadar seksiyse kot elbise ve iğrenç ötesi çantası bi o kadar seksilikten uzak.


Ariana Grande:Hadi artık itiraf ediyorum.Hep birlikte ... 1 2 3 ? Ariana sen seksi bir kız değilsin ve öyle de görünmüyorsun ne kadar çabalarsan çabala ne baldıra kadar uzanan çizmeler ne Moschıno deri seksi elbise ne bi tutturduğun o at kuyruğu artık imzan olan saçlar!


Beyonce:Hatunum tamam seksisin...Nicolas Jebren bilmem ne tasarlamış bu elbiseyi farketmez çuval giy gel hep aynı etkiyi yapar bende! O ne biçim kalçalar ! O yeahh :)


Nicki Minaj : Evet sevgili okuyucularım küçük Nickimizin artık evrimini tamamlayıp normal insan gibi olup giyindiğini söylemekten gurur duyuyorum darısı Lady Gaga'nın başına Amen! (Retro saçları yıkılıyor !)


Lucy Hale : Bu ne tip la? Almanya'nın kurtuluş günü mi o etek ne ? Hadi üst deri büstiyer affedilir de o etek bence kafanda bi çiçekten tacın eksik bir de elinde bira dağıtırsan tamam...


Miley Cyrus : Ben bu kombinde en çok dili beğendim :) Evet yine memeleri salacakmışta son anda sansürlemiş gibi duran bir büstiyer ve çöp torbasına benzer deri gibi bir şeyi altına geçirmiş gelmiş.En başta da dediğim gibi ben dille ilgileniyorum evet ben sapığım :)


Taylor Swift : Yüzme yarışmasına gelmiş herhalde yılın en iyi yüzen Country Müzik ödülünü alacak herhalde.Bu elbise gibi şeyin başka açıklaması olamaz bence.


Demi Lovato : İğrenç saç modeline diyecek bir şey zaten ama kırmızı halıya kırmızı giysi elbette çok seksi duruyor ama bu elbise yani senin pek harcın değil be kızım ! Göğüslerinin biri bi o tarafa gidelim diyor diğeri o tarafa gidelim diyor bi isyan söz konusu yani.Bacakların desen bi benim bacaklarım bi de kardeşimkileri birleştir yani vaziyetler kötü.

lorde royals win best rock video mtv vmas 05
Lorde : O kürk mü bornoz mu ben sadece bunu merak ettim ...

chris brown comments on the suge knight shooting at his mtv vmas party 03
Chris Brown : Allah beni ve Riri'yi kahretmesin..Senden hoşlandığımız için Bad Bad Girls'üz biz o saç ne la o tip ne la yarabbi Wake Me Up !

rita ora chris brown mtv vmas long legs red carpet 01
Rita Ora : Huu ilk defa paçoz giyinmeni sevdim kız bi seksi göründüm gözüme saçları geriye doğru atınca mı yoksa şopar kırmızısından mı bilemedim.

nicki minaj jessie j vmas pressroom 10
Jessie J : Her zaman ki gibi kendini pek zorlamamış kendi çapında takılacak kadar giyinmiş olur olur bu da olur...

chloe moretz long sleeves mtv vmas 02
Chloe Moretz : Pembe pantolonlu kız çok tatlııı mı demeliyim ? Yok anacım diyemicem daha çok bizim eve gelen +40 yaş gün teyzelerine benzemişsin KİB bye...

jennifer lopez mtv vmas 2014 01
Jennifer Lopez : Tabi ki de en seksi,en aç aç olan,en ışıltılı benim tamam mı paçozlar kendinize gelin ben J.Lo'yum yılların eskitemediği pırlantayım duruşu ve bakışı yok mu ?

iggy azalea nick young mtv vmas 2014 01
Iggy Azalea : Ooo kızın bu kadar hoş ve duru giyinebileceği hiç aklıma gelmezdi gecenin en şık bayanı dahi seçebilirim tatlım seni...

gwen stefani hot pink mtv vmas 2014 01
Gwen Stefani : Gelmiş bilmem kaç yaşına aç aç giyenemez kadın değil mi ana ulan o afferin kız sana seviyorum ben bu kadını yirim senin pembeni...

kesha mtv vmas red carpet 2014 01
Kesha : Bir zamanlar ilgi çekmek için kılıktan kılığa giren hop hop kızlar şimdi insan gibi normal giyinirken görmek gözlerimi yaşartıyor renkli uzun saçlarını daha çok sevdiğim gerçeği dışında oldukça İNSAN görünüyor.

Sırada gecenin kazanan isimleri var :

YILIN KLİBİ:


Miley Cyrus – “Wrecking Ball” 

EN İYİ ERKEK VIDEO:

Ed Sheeran ft. Pharrell – “Sing”

EN İYİ KADIN VIDEO:

Katy Perry ft. Juicy J – “Dark Horse”

EN İYİ POP VIDEO:

Ariana Grande ft. Iggy Azalea – “Problem”

EN İYİ ROCK VIDEO:

Lorde – “Royals”

EN İYİ HIP HOP VIDEO:

Drake ft. Majid Jordan – “Hold On”

EN İYİ İŞBİRLİĞİ :

Beyoncé ft. JAY Z – “Drunk In Love”

EN İYİ SOSYAL MESAJ VEREN VİDEO :

Beyoncé – “Pretty Hurts”

EN İYİ KAREOGRAFİ :

Sia – “Chandelier” 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...