10 Ağustos 2014 Pazar

Maydanoz Time:Kitap-Aynı Yıldızın Altında John Green

Vermicem vermicem OY benim değil mi vermicem diyerek uyandığım bir günden herkese merhaba...The Turist ünvanını taşıdığımdan dolayı şu sıra oy verebildiğim ilk senemde oy verememenin haklı gururunu yaşıyorum efenim...Zaten bu tipimle dışarı çıkma meraklısı da değilim pek.Yüzümü yıka yıka nemlendiriciyi daya daya anca soyuldu derim ve şu anda ki tek dileğim uçupumun büyüyüp dudaklarımı işgal etmemesi.Gerçi Angelina Joulie'den hallice dudaklarımın olduğunu söyleyebilirim bu sayede ama yinede kendi virüssüz dudaklarımı özledim!

Neyse kendi ızdırabımdan bir kuble verdikten sonra bir türlü filmine gitmeye niyetlenip her defasında gidemediğim ama artık bi zahmet (!) alıp kitabını okuyup bitirdiğim ve açıkçası bende çok çok çok süper bi kitap 2012 Betsellerde 1 numara olmayı hak etmiş ağla ağla mukus salgım durdu diyemeyeceğim bir kitap oldu benim için.Hafif hayal kırıklığı hafifse filmi bence daha iyi olmuştur merakları aklımı istila etmiş durumda.Umarım en yakın zamanda bi zahmet (!) filmini de izler bi postunu yaparım.Bu arada yazarın dili bi harika ayrıca ölümle dalga geçilme düşüncesi aşkla birleşince bilmiyorum ya diğer kanser temalı romanlardan daha farklı olmuş ama yinede adını bu kadar çok duyunca bir beklenti içine giriyor insan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...