4 Ağustos 2014 Pazartesi

Maydanoz Time:Film-The Godfather 1

Herkese tekrardan merhabalar efenim...Lafı dolandırmadan hemen günün filmine geçiyorum 1972 yapımı efsane (!) film The Godfather 1...Direk filmi izlerken aldığım notlara geçiyorum...

Bu sefer bi değişiklik yapıp beğendiğim replikleri önce yazacağım...

-O kağıdın üzerinde ya imzan olur ya da beynin.

-Ailesiyle birlikte olmayan bir erkek asla gerçek bir erkek olamaz.

-Sicilya'da kadınlar ateşli silahlardan daha tehlikelidir.

-Uyuşturucu işine girelim.
-Tamam
-Ama okulda çocuklara satılsın istemiyorum. (Ah ah ne kadar düşüncelisiniz mafya bozuntuları sizi!)

Filmin başından beri erkekler birbirini neden sürekli öpüyor?Tamam saygı babaya ok anladımda babanın oğullarını bi öpüşü var ben oyuncu olsam bi kıllanırdım bu işten çok garip öpüyo lan !

Filmde güzel olan tek şey kadınlar ve müziği  onun dışında hiçte efsane olacak bir film değil kusura bakmayın babaseverler!

Al Pacino'yu oturdum izledim vallahi o da olmasa bu film hiç çekilmez.O nasıl bir karizma yahu o baygın bakışlara ne demeli?

At sahnesi ve yemekteki adamların alınlarından vuruldukları sahne dışında çok yavaş ve durağan bir filmdi bu nasıl mafya filmi yahu? (Ahada spoiler yedim!)


Konusu:Sicilya'dan göç eden Corleone ailesi, Amerika'da yerleşme çabalarını sürdürürken kendilerine kaba kuvvet kullanmaya kalkan ve yapmaya kalktıkları her işten haraç isteyen bir takım kimliği belirsiz kişilere karşı onlar da kaba kuvvet kullanmaya ve bunda da başarılı olmaya başlayınca kendilerini tahmin bile edemeyecekleri bir yaşantının içinde bulurlar. Bir taraftan son derece katı örf ve aile yaşantısı diğer tarafta ise acımasızca önlerine çıkanları yok etmeye başlayan Corleone ailesi bir müddet sonra Amerika'nın en korkulan mafya topluluğu haline gelmiştir. Kendileri her ne kadar mafya değil bir aile olduklarını söyleseler de.

Baba Resimleri
Baba Resimleri
Baba Resimleri
Baba Resimleri
Baba Resimleri
Baba Resimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...