3 Ağustos 2014 Pazar

Maydanoz Time:Film-Forrest Gump

Herkese tekrardan merhabalar efenim...Tee ne zaman önce izlediğim filmlerin postunu yapmaya biraz ara vermiştim araya hınzır hiç bitmeyen (son 1 tane kaldı) Kore dizileri girince filmleri sonraya bırakmıştım 1-2 sonra filmlerde bitiyor zaten belki raya başka başka postlar girer bilemiyorum.Mesela yarın Samsun'a gidiyoruz dayımlara.Salı günüde havuz keyfi yapıyor olacağız gerçi hava yağmurlu gösteriyor ama şans bakalım çünkü başka zamanımız yok ne kadar süre orada kalacağız pek bilemiyorum ama geri Amasya'ya dönüceğimiz kesin Ağustosun belki sonları gibi İzmir'e döneriz ondan sonrası da bekleme işi zaten yazın sonuna gelmiş olacağız okul kayıtları bilmem ne derken kendinmi Balıkesir' de ki kız yurdunda bulacağım herhalde inşallah bakalım :)

Lafı fazla uzatmadan filmi izlerken aldığım notlara geçiyorum...

İlk olarak ağlatırken güldüren bir film ayrıca Jenny sen ne pislik bir kadınsın ya uyuzzz!Film boyuna en naçizane küfürlerimi sana ettim haberin olsun!Son olarak filmi atlatarak sakın izlemeyin ufacık kuş tüyünün bile bir anlamı var filmde...

Ve efsane olan replikler...

-Hayat bir kutu çikolatadır,şansına ne çıkacağı hiç belli olmaz...

-Tanrı hepimizin aynı olmasını isteseydi hepimizin bacaklarına demirler takardı...

-Bu çocuk koşan bir aptal!

-Nasıl hissediyorsun?
-Çok çişim var.(Amerikan başkanına söylüyor.)

-Ben akıllı bir adam değilim ama aşkı biliyorum.

-Bazen hava öyle güzel gözükürdü ki cennetin nerde bitip dünyanın nerede başladığını anlayamazdım.


Konusu:Forrest Gump, zeka seviyesi 75 olan bir erkeğin hayatını ele alıyor. Zeka seviyesi nedeni ile devlet okullarına girmekte bile zorlanan Forrest Gump  zamanla akla mantığa uymayan başarılara imza atıyor. Her ne kadar zeka seviyesi düşük olsa da fiziksel olarak son derece sağlam olan Forrest Gump, zamanla gelişen olaylar zincirinde bizi hayal edemeyeceğimiz bir dünyaya götürüyor.

Forrest Gump Resimleri
Forrest Gump Resimleri
Forrest Gump Resimleri
Forrest Gump Resimleri
Forrest Gump Resimleri
Forrest Gump Resimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...