23 Ağustos 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Film-6.His

Herkese tekrardan merhabalar efenim..Bana hayatın oynadığı üstüme üstüme ard arda gönderdiği psikolog vahşeti olaylarından bir tanesi de bu film oldu.Konusuna da daha önce bakmamıştım benim için büyük süpriz oldu hafiften de tırsmadım değil hani evren bana bi mesaj vermeye falan mı çabalıyor acaya? Zzz tırstım ! :)
Neyse bu muhteşem kurgusu olan filme diyecek pek bir şeyim yok oyuncu kadrosu malum zaten harika oyunculuğun yanında benim minik bebeğim (şimdilerde benden kat kat büyük olan dana kadar herif olan ama benim için hiç büyümeyen) Yapay Zeka filminde filmin başından sonuna kadar beni ağlatmayı başarmış olan sarı kafa var.6.histe de o güzel gözlerini ve yeteneğini konuşturmuş resmen.Çocuğun göz yapısında beni etkileyen bir şey var sanırım.Hele saç kesimi o masum suratını yerim ben ya.Çocuğum böyle olsun Allah'ım ne olur amin...

Konusu:Sekiz yaşında bir çocuk olan Cole Sear karanlık güçlerin etkisi altındadır. Zaman zaman hayaletler tarafından ziyaret edilen bu çocuk, gölgelerin arasından ortaya çıkıveren hayaletlerle kendi iradesi dışında bağlantılar kurmakta ve bu durumdan çok korkmaktadır. Kendisinde normal ötesi bir takım güçlerin var olduğunun farkına varan küçük çocuk bunların sebebini anlayamadığı gibi çektiği acıları da çocuk psikoloğu Malcolm Crowe'un dışında hiç kimseye anlatamamaktadır. Ancak küçük hastasındaki doğaüstü yeteneklerin gerisindeki esrar perdesini aralamaya çalışan psikoloğun çalışmaları ilerledikçe her ikisinde de bir takım korkutucu ve açıklanamaz gelişmeler başlayacaktır.

Altıncı His Resimleri
Altıncı His Resimleri
Altıncı His Resimleri
Altıncı His Resimleri
Altıncı His Resimleri
Altıncı His Resimleri
Haley Joel Osment
Şu tipe bak ya ne alaka kel alaka sen hiç büyüme!

3 yorum:

  1. Merhaba,
    Ben blog etkinliğinden keşife geldim:)) Bende sizi bloguma keşfe beklerim:)
    http://ebruli1907.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Hahaha "sen hic büyüme" kiyamamm:D En sevdigim filmlerden biridir bu, güzel bir yazi olmus. :)

    http://eylemdelacroix.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Yorumlarınız için teşekkürler :) keşif bizim işimiz :D

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...