10 Ağustos 2014 Pazar

Maydanoz Time:Dizi-Nice Guy

Herkese tekrardan merhabalar efenim...Şu sıra uzun zamandır Kore dizisi izlemediğimin farkına vardım çingular.Belki de bu bizim son Kore dizisi postumuzdur eğer derin bir araştırmaya içsel Kore dizisi izleme hevesine giremezsem bi süre daha Amerikan ve Türk dizileri ile takılacağa benziyorum.Nice Guy 2012 yapımı çok bahsedilen ve ses getiren bir yapım.Ayrıca tam olarak bilmiyorum sadece sağdan soldan duyduğum bir dedikodu bu dizininde Türk formatını yapacaklarmış diye duydum.Bu dizi hakkında çok diyecek bir şeyim yok aslında sadece diziyi izlerken aldığım bazı notları izninizle yazmak istiyorum.

Şirket kime kaldı?

Son bölümünde kızın taksiye binmesi sahnesinde kız adama ne soracaktı?Sonra yarın sorarım dedi ama o yarını göremedik.

Neden o sahneden sonra birden 7 yıl sonraya geçildi?

Adam yüzleri tanıyamıyorsa o kızı nasıl tanıdı ve birden evlenme teklifi etti o kızı son bölümde ne oldu yahu ben hiç bir halt anlamamışım resmen izleyenler lütfen yardım etsin bana!

Son olarak adam saçları kestirip saçlarını dik dik yapmasaydı baş roldeki adam soğuk nevalelikten ve tipsizlikten ölüyor diyecektim hani yine benim diken dilimden yırttı!

Konusu:Sevdiği kadın tarafından ihanete uğrayan bir adamın, intikam için hafızasını kaybetmiş bir kadını kullanmasını konu alıyor...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...